ارتفاعات غرورآفرین بازی دراز پذیرای راهیان نور ۲۵ استان کشور

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ارتفاعات غرورآفرین بازی دراز در سالگرد این عملیات پذیرای راهیان نور ۲۵ استان کشور است که این نمایندگان و سفیران به دشمن نشان داده اند ما همچنان ایستاده ایم.

سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در مراسم یادواره عملیات غرور آفرین بازی دراز گفت : امروز برای گرامیداشت یاد شهیدان اینجا جمع شده ایم، اما در ماه‌های گذشته پایگاه‌های شیاطین تلاش کردند این روحیه فرهنگ شهید و شهادت را از ما بگیرند؛ بر اساس گفته قرآن و تمسک به آیه‌های کلام الهی همچنان محکم ایستاده ایم، نه می‌ترسیم و نه سست می‌شویم و این راه و فرهنگ شهیدان را ادامه می‌دهیم.

وی اظهار کرد:جای جای ارتفاعات استراتژیک بازی دراز جای پای شهیدانی است که مایه عزت و سربلندی برای ایران اسلامی شده اند.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه خانواده‌های شهیدان چشم و چراغ کشور هستند ادامه داد: همه زائرانی که اینجا هستند، هم مایه امید برای خودی و هم مایه سرشکستگی برای دشمنان هستند.

سردار ریحانی با قدردانی از مردم خوب سرپل ذهاب برای میزبان زائران بازی دراز گفت: از مسئولان شهرستان‌های اسلام آباد، دالاهو قصرشیرین و گیلانغرب که به زیبایی میزبان زائران بودند، قدردانی و اعلام می‌کنم تا زمانی که پذیرای فرهنگ شهادت و ایثاریم و بر این عزم ایستاده ایم آهنگ حرکت ما به سمت همه قله‌های سربلندی است که با شتاب پرسرعت تری در حال حرکت است و دشمن نمی‌تواند فرهنگ و عزت را از ما بگیرند.

وی گفت: از استاندار کرمانشاه و همه شورای تامین استان و مردم که تلاش کردند فضای خوبی برای این یادواره و راهیان نور درست کنند تا شاهد بزرگداشت عملیات بازی دراز و آغاز راهیان نور کشور باشیم قدردانی می‌کنم .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار