گردهمایی بیش از ۴ هزار رها یافته از بند اعتیاد در یزد

مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام گفت: پنجمین همایش سراسری انجمن معتادان گمنام در استان یزد برگزار شد.

این مسئول گفت: این همایش با حضور بیش از ۴ هزار نفر از اعضایی که از طریق این برنامه پاکی خود را به دست آورده بودند برگزار شد که مسئولان استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.
او گفت: این همایش با هدف رساندن پیام رهایی از اعتیاد و معرفی و اطلاع رسانی هر چه بهتر و بیشتر انجمن معتادان گمنام به عموم جامعه برگزار شد.

به گفته روابط عمومی انجمن: برای عضویت در این انجمن نیاز به ارائه هیچگونه مدرک شناسایی و اطلاعات شخصی مانند نام خانوادگی، آدرس و محل کار، و شماره تماس نیست تا به این صورت گمنامی شخص حفظ شود.

او گفت: جلسات انجمن نیز به دو شکل باز و بسته برگزار می‌شوند، جلسات بسته فقط مخصوص معتادانی است که خواهان بهبودی هستند، اما در جلسات باز حضور عموم مردم آزاد است.

او به برگزاری جلسات در فضای مجازی نیز اشاره کرد و گفت: با شیوع کرونا برگزاری جلسات به سمت مجازی شدن رفت و در حال حاضر نیز افرادی که به هر دلیل قادر به حضور فیزیکی در جلسات نیستند می‌توانند از طریق تماس با مسئول آدرس جلسات به شماره ۰۹۱۳۸۵۴۱۸۳۵ تماس گرفته و از نحوه حضور در جلسات مجازی کسب اطلاعات کنند.

او گفت: در حال حاضر بیش از ۴۵۰ جلسه در قالب ۱۲۰ گروه در سطح استان برگزار می‌شوند که تعدادی از این جلسات مختص بانوان است.

مسئول روابط عمومی انجمن معتادان گمنام در یزد گفت: کلیه هزینه‌های این انجمن اعم از هزینه برگزاری جلسات از محل کمک‌های داوطلبانه اعضا در جلسات بهبودی تامین می‌شود به طوری که هزینه‌های همایش امروز نیز از کمک‌های داوطلبانه تامین شد.

او ادامه داد: این امر به دلیل وابسته نبودن این انجمن به هر گونه سازمان و نهاد دیگری است از این رو هیچ کمک مالی همچون وام، وقف، هدیه و ... را پذیرا نیست، اما از همکاری و حمایت ارگان‌ها استقبال می‌کند.

این مسئول گفت: به طور مثال در حال حاضر با سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری، شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدرو حتی سازمان زندان‌ها تعاملات خوبی داشته ایم.

او بیان کرد: ما برای رساندن پیام انجمن به معتادان حتی به مساجد نیز ورود کرده و پیاممان را آنجا به گوش نمازگزاران رسانده ایم باشد که از این طریق نیز بتوان به معرفی کردن این انجمن مردمی از طریق خود مردم اقدام مثمر ثمری داشته باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار