خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

امامان جمعه شهرستان‌های هرمزگان با بیان مشکلات مردم به رعایت حقوق کارگران، گرامیداشت روز معلم و خروج آمریکایی‌ها از منطقه پرداختند.

نماز جمعه اهل سنت بندرعباس 

 شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس با تاکید بر لزوم انس گیری با قرآن گفت: در شرایط سخت اقتصادی باید در روابط بین افراد سختگیری‌های مادی کمتر و گذشت‌ها بیشتر شود.

 نماز جمعه میناب

حجت‌الاسلام سید باقر درخشان امام جمعه موقت میناب با گرامیداشت روز معلم گفت: باید مشکلات این قشر زحمتکش برطرف شود و نظام رتبه بندی عادلانه به سرانجام برسد.

 نماز جمعه بندرلنگه 

امام جمعه بندرلنگه گفت: سفر رئیس جمهور ایران به کشور سوریه بعد از سال‌ها جنگ طولانی پیامی از پیروزی و قهرمانی ایران اسلامی و جبهه مقاومت بر ائتلاف کامل آمریکایی - اسرائیلی را به دنیا مخابره کرد.

حجت الاسلام اسماعیل نیا با اشاره به نگرانی دارندگان شناور‌های سنتی گفت: حدود چند هزار نفر از اقشار مستضعف جامعه که معیشت آن‌ها به فعالیت این شناور‌ها گره خورده است با ورود شناور‌های فلزی و کانتینری مشکلات زیادی دارند که نیازمند رسیدگی است.

نماز جمعه قشم

امام جمعه قشم گفت: امروز کشور ما در جهادی عظیم و جنگ ترکیبی قرار گرفته است و بهترین سربازان علیه این جنگ ترکیبی دشمن، جوانان ما هستند.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی گفت: جای خالی بسیاری از جوانان تحصیل کرده هرمزگان نشین در مناصب مختلف استان احساس می‌شود که باید این مقوله در اولویت قرار بگیرد.

نماز جمعه اهل سنت قشم

امام جمعه اهل سنت قشم گفت: سالخوردگی جمعیت یکی از مشکلاتی است که به صورت روزافزون در جامعه دیده می‌شود.

شیخ عبدالرحیم خطیبی گفت: باید همان اندازه که از عذاب خداوند می‌ترسیم، همان مقدار هم به رحمت الهی امیدوار باشیم چرا که خداوند ارحم الراحمین است.

 نماز جمعه بندرخمیر

امام جمعه بندرخمیر گفت: بندرخمیر از قافله دولت انقلابی عقب افتاده و نیاز به جدیت بیشتری برای امید آفرینی با حضور مدیران پرتلاش است.

حجت‌الاسلام شعیب صالحی گفت: گشت ارشاد مدیران در خمیر برخلاف روند کلی دولت، یقه مدیران پرتلاش و انقلابی را گرفته است.

 نماز جمعه بشاگرد 

امام جمعه بشاگرد گفت: مدارس فنی و حرفه‌ای تولید محور ساخته، تجهیز و تقویت شوند.

حجت الاسلام حسین غلامی گفت: تولید بومی مورد توجه ویژه قرار گیرد که این امر نیازمند همکاری شورا‌ها و بخشداران است.

 نماز جمعه سیریک 

امام جمعه شهرستان سیریک با انتقاد از استقرار نیافتن اداره فنی و حرفه‌ای و تجهیز کامل این اداره در شهرستان سیریک گفت: با توجه به طرح توسعه سواحل مکران باید زمینه آموزش و تربیت نیرو‌های فنی بومی در شهرستان فراهم شود.

حجت الاسلام سالاری همچنین خواستار حل مشکلات آنتن دهی تلفن همراه و پوشش اینترنت در مناطق شهری و روستایی سیریک شد.

 نماز جمعه رودان 

امام جمعه رودان گفت: وظیفه‌ای سنگین بر دوش معلمان است که باید در مسیر پیامبران حرکت کنند.

حجت‌الاسلام دری سفر رئیس جمهور کشورمان به سوریه را باعث تقویت محور مقاومت در منطقه دانست.

 نماز جمعه پارسیان 

امام جمعه پارسیان گفت: به لطف الهی خروج ذلت بار آمریکا از افغانستان در سایر کشور‌های منطقه نیز تکرار و راهبرد اساسی جبهه مقاومت و انتقام کامل خون سیدالشهدای جبهه مقاومت محقق می‌شود.

حجت الاسلام محمد بارانی گفت: جامعه فرهنگیان همواره در خدمت اسلام و انقلاب بوده اند و معلمان بصیر ما با هوشمندی به دشمن سیلی زده و آن‌ها را ناکام گذاشتند.

 نماز جمعه جاسک

امام جمعه جاسک گفت: در جاسک جامعه کارگری زیادی مشغول به کار هستند که نیازمند است مسئولان نیاز‌های آن‌ها را پیگیری کنند و نباید نسبت به این قشر زحمتکش بی تفاوت بود.

حجت الاسلام ذاکری گفت: به هر اندازه تعاملات اقتصادی و سیاسی منطقه بیشتر باشد امنیت منطقه افزایش پیدا می‌کند.

 نماز جمعه بوموسی

امام جمعه بوموسی گفت: شهید الداغی شهید راه غیرت و دفاع از ناموس است و با شهادت خود نشان داد که هنوز غیرت در جامعه نمرده است.

حجت الاسلام شیرزاد حسنی گفت: امیدوارم معارفه فرماندار جدید شهرستان و انتخاب شهردار، رشد و شکوفایی را در شهرستان ایجاد کند.

 نماز جمعه هرمز

امام جمعه هرمز گفت: مردم هرمز در مسئله حمل و نقل مواد غذایی با لندینگ کرافت دچار مشکل هستند که نیازمند ورود مسئولان به این امر است.

حجت الاسلام جعفر رستاخیز با اشاره به هدایت طرح‌های نیمه کاره به سمت نقدینگی افزود: در مجموعه شهرداری جزیره هرمز بازارچه ماهی، دستگاه سنگ فرش، بازارچه ملوانی، پسماند زباله و معدن شن و ماسه نیازمند فعال شدن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.