تولیدسالانه هزار و ۸۷۰ تن گوشت مرغ در ۱۱ واحد مرغداری مهرستان

مدیر جهاد کشاورزی مهرستان گفت: سالیانه هزار و ۸۷۰ تن گوشت مرغ در ۱۱ واحد مرغداری این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

عبدالله سپاهی مدیر جهاد کشاورزی مهرستان گفت: همزمان با نهضت توسعه مرغداری‌ها در سیستان و بلوچستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی تاکنون با ایجاد واحد‌های جدید، واحد‌های فعال پرورش مرغ گوشتی مهرستان به ۱۱ واحد با ظرفیت جوجه ریزی ۲۲۰ هزار قطعه در دوره و تولید سالیانه هزار و ۸۷۰ تن ارتقا یافته است.

عبدالله سپاهی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده چهار واحد مرغداری جدید تا یک‌ماه آینده با ظرفیت ۸۵ هزار قطعه و تولید ۷۲۵ تن در سال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی مهرستان ادامه داد: با بهره‌برداری از این طرح‌ها تعداد مرغداری فعال شهرستان به ۱۵ واحد و ظرفیت تولید به ۲ هزار و ۵۹۵ تن افزایش می‌یابد و این شهرستان در پایان اردیبهشت ماه امسال به خودکفایی در تولید مرغ می‌رسد.

وی تصریح کرد: ۱۸ واحد گوشتی و ۲ واحد تخمگذار با ظرفیت ۴۱۰ هزار قطعه در دوره با پیشرفت ۱۰ تا ۴۵ درصد نیز در حال ساخت است.

سپاهی افرود: همچنین جهت تکمیل زنجیره تولید یک واحد کشتارگاه صنعتی طیور با ظرفیت ۵۰۰ قطعه در ساعت مجوز‌های لازم را اخد و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار