پلمب یک واحد دامداری در قزوین

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین از پلمب یک واحد دامداری در قزوین به علت کشتار الاغ خبر داد.

دکتر سهیل بهنوش رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت :بر اساس گزارش‌های مردمی، مواردی از بقایای لاشه تک سمی در بیابان‌های اطراف قزوین مشاهده شد بر همین اساس مکاتباتی با دستگاه‌های امنیتی و کنترل و نمونه برداری از فرآورده‌های خام دامی رستوران‌ها و اماکنی که احتمال می‌رفت گوشت تک سمی‌ها در آن‌ها مصرف شده است توسط دامپزشکی انجام شد.

دکتر بهنوش افزود: پس از بررسی‌های صورت گرفته توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی روز چهارشنبه سرنخ‌هایی از محل ذبح الاغ در یکی از دامداری‌های اطراف شهر قزوین به دست آمد که با دستور قضایی محل مذکور توسط نیرو‌های امنیتی و انتظامی در زمان ذبح و پوست کنی الاغ ها، مامورین وارد محل شده و به دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، متصدی و کارگران بازداشت و دامداری مذکور که دارای سالن کشتار غیر مجاز بود پلمب شد.

وی از عموم مردم خواست برای تهیه گوشت قرمز به مراکز تحت نظارت دامپزشکی مراجعه و در زمان خرید مهر و لیبل دامپزشکی که بر روی لاشه قرار دارد دقت کنند.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک یا غیر بهداشتی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۴ رقمی ۱۵۱۲ با دامپزشکی در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکرم پ
۱۳:۱۲ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
اگر واقعیت نداشته باشد تا آخر عمر وجدان دردخواهید داشت و خورا لعنت می کنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد ب
۱۳:۰۹ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
تمام نظرات خود را اول مطمئن شوید بعد بگوئید چون ایماد خورا از دست داده و به آنها خواهند نوشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
با تشکر از اطلاع رسانی شما
خدا خیرتون بده