لژیونر تنیس روی میز:

برای صعود در لیگ فرانسه تلاش می کنیم/ به دنبال درخشش در مسابقات قهرمانی جهان هستم

امیر حسین هدایی گفت: ما قصد داریم با برد برابر تیم تنیس روی میز مونپلیه به لیگ A فرانسه صعود کنیم.

امیر حسین هدایی لژیونر تنیس روی میز  درباره شرایط خود پیش از حضور در فینال لیگ تنیس روی میز فرانسه اظهار کرد: خداراشکر در لیگ فرانسه هم شرایط خوبی دارم و امسال همراه با تیمم نتایج خوب گرفته‌ایم به طوری که تقریبا از بیست بازی انجام شده آمار ۱۴ برد و ۶ شکست بر جای گذاشتم. تیم ما به فینال لیگ PRO B صعود کرده و باید در این مرحله ۲ بازی رفت و برگشت با تیم مون‌پلیه انجام دهیم.

او افزود: مونپلیه هم تیم خوبی است به طوری که در ترکیب خود از وجود چند بازیکن نامدار کشور فرانسه بهره می‌برد مانند برادران الکس و فیلیپ لبرون که اکنون الکس رنک بیست جهان را در اختیار دارد و برادرش هم در رده ۲۷ حضور دارد. بازی سختی داریم، اما با این وجود تیم ما دیدار‌های به مراتب سخت‌تری هم پشت سر گذاشته و برای این دیدار هم تنها می‌رویم که ببریم به لیگ A فرانسه صعود کنیم.

لژیونر تنیس روی میز ادامه داد: شرایط فنی خوبی دارم به صورتی که در این مدت هم در مسابقات فیدر ترکیه به نتایج خوبی رسیدم و هم در لیگ فرانسه توانستم نفرات قدرتمندی را شکست دهم. البته چند روزی است درگیر کار‌های فیزیوتراپی مربوط به دستم هستم تا وارد اردوی تیم ملی برای حضور در قهرمانی جهان شوم.

هدایی درباره شرایط تیم ملی گفت: اردوی ما هم در تهران و هم امیدیه از طرف کادرفنی برنامه‌ریزی شده و پس از آن باید به آفریقای جنوبی برای حضور در قهرمانی جهان برویم و پس از پایان رقابت‌ها هم باید به اردوی تیمم برای حضور در فینال لیگ ملحق شوم. متاسفانه در این بین هم یک شوک خیلی بدی به امین احمدیان وارد شد و از لحاظ روحی و روانی او دچار بهم ریختگی شد.

او اظهار کرد: خود من چند سالی است تلاش و زحمت کشیده‌ام که بتوانم به یک مدال خوشرنگ در بازی‌های آسیایی دست پیدا کنم و تا رسیدن به این مهم دست از تلاش بر نخواهم داشت. البته کنار هم نیم نگاهی به درخشش در مسابقات قهرمانی جهان دارم. به هر حال بالاترین سطح مسابقات دنیا است و امیدوارم بتوانم نتیجه خوبی بگیرم. امیدواری زیادی هم دارم تا برای نخستین بار در پینگ‌پنگ و در بالاترین سطح آن یک عملکردی ارائه دهم که همگان از دیدن آن لذت ببرند. در این مسیر حریفان سرسختی از کشور‌های مختلف اروپایی و حتی آسیایی دارم که شناخت خوبی از نظر فنی روی آن‌ها دارم تا بتوانم در مسابقاتم مقابل آن‌ها بی نقص ظاهر شوم.

ملی‌پوش تنیس روی میز افزود: قطعا ما برای شادی دل مردم به مصاف حریفان می‌رویم و لطفی که مردم کشورم به خصوص بچه محل‌هایم به من دارند من را به ادامه کار دلگرم می‌کند.

لژیونر تنیس روی میز در پایان  گفت: در این مدت احسانی‌مهر مانند یک پدر واقعی همراه و کنار من بوده و با حمایت‌های خودش انگیزه ام را برای موفقیت در مسابقات دوچندان کرده است تا بتوانم بیش از پیش به مسیر روبه رشدی که در پیش گرفته‌ام ادامه دهم. ان‌شاالله بتوانم در مسابقات اخیرم با نتایج خوب ذره‌ای از محبت او را جبران کنم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار