تذکر به صاحبان زمین‌ دولتی در شهرک‌های صنعتی

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: باید به سرمایه گذارانی که زمین در شهرک صنعتی گرفته، اما اقدامی برای سرمایه‌گذاری نکرده‌اند تذکر جدی داد.

میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در نشست پیگیری مسائل شهرک‌های صنعتی میبد و تفت گفت: یکی از مشکلات در این شهرستانها، واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی است. 

میرمحمدی با اشاره به اینکه در شهرک صنعتی تفت دو، تامین زیرساخت برق پیگیری شد، افزود: در زمینه رفع این مشکل توانستیم تفاهم نامه اجرای آن را با اداره برق منطقه استان یزد منعقد کنیم.

او گفت: برای شهرک صنعتی دو تفت، مقررشد تیم فنی تشکیل و به صورت ویژه زمین دراختیار متقاضیان قرار داده و نسب به استقرار صنایع دانش بنیان، هایتک و کم آبخواه در این شهرک اقدام شود.

نماینده مردم تفت و میبد درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی هم که تاکنون زمین در شهرک‌های صنعتی گرفته اند و هیچ اقدامی در راستای استقرار صنایع نکرده اند باید لیست آن‌ها به فرمانداری ارجاع و تذکر جدی به آن‌ها داده شود تا هرچه سریعتر نسبت به سرمایه گذاری و استقرار صنایع دانش بنیان اقدام کنند.

میرمحمدی تصریح کرد: برای تامین زیرساخت‌های مجموعه شهرک‌های صنعتی شهرستان‌های تفت و میبد، درتماس با معاون وزیر مقرر شد تا اعتبار نسبتا خوبی اختصاص یابد و زیرساخت‌های برق، گاز و آب این شهرک‌ها را تامین کنیم تا زمینه استقرار صنایع تسهیل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.