استاندار کردستان :

پروژه‌های عمرانی آموزشی برای سال تحصیلی جدید آماده باشد

زارعی کوشا گفت: پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش باید به نحوی پیش بروند که برای سال تحصیلی جدید در مهرماه قابلیت بهره‌برداری را داشته باشند.

 اسماعیل زارعی کوشا در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان ضمن تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری، گفت: شهید مطهری تئورسین انقلاب بود و به سبب روشنگری هایش توسط ایادی استکبار و صهیونیسم به شهادت رسید.

او با بیان اینکه معلمان از جوهر وجودی خودشان برای آگاهی بخشی و علم آموزی دانش آموزان استفاده و عمر با برکت خود را در این راستا صرف می‌کنند، افزود: تنها برجسته کردن مسائل حقوق و مزایای معلمان در جامعه دون شان جایگاه معلمی است و از اینکه ملت و نظام باید قدر و ارزش معلمان را بدانند تردیدی وجود ندارد، اما فروکاستن جایگاه معلمان به حقوق و مزایا ظلم و امری ناپسند است. 

استاندار کردستان یادآوری کرد: باید بدون هیاهو برای معیشت معلمان عزیز کار کرد و اجرای قانون رتبه بندی معلمان با همه کاستی‌های اجرایی، یک کار بزرگ در سیستم آموزش و پرورش به شمار می‌رود که در دولت سیزدهم اجرایی شد.

زارعی کوشا همچنین به شروع امتحانات نهایی دانش آموزان طی روز‌ها و هفته‌های آینده نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به نقش امتحانات نهایی در کنکور سراسری لازم است به صورت ویژه تدابیر امنیتی و حفاظتی در آزمون‌ها لحاظ گردد تا حقی از هیچ کس ضایع نشود.

استاندار کردستان تدوین الفبای بریل کُردی برای دانش آموزان دارای معلولیت را نیز حایز اهمیت برشمرد.

او در ادامه به اهمیت تسریع در ساخت و اتمام پروژه‌های نیمه تمام آموزشی در سطح استان تاکید کرد و گفت: پروژه‌های عمرانی آموزش و پرورش باید به نحوی پیش بروند که برای سال تحصیلی جدید در مهرماه قابلیت بهره‌برداری را داشته باشند.

در این جلسه ۶ نفر از معلمان نمونه استانی توسط استاندار کردستان مورد تجلیل قرار گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.