با ورود دستگاه قضا؛

مشکل ۴۱۰ عضو تعاونی مسکن در نقده حل و حق بیمه معوق کارگران در تکاب پرداخت شد

با ورود دادگستری آذربایجان غربی حق بیمه معوق کارگران یک شرکت پیمانکاری در تکاب پرداخت و مشکل ۴۱۰ عضو تعاونی مسکن هفت چشمه نقده حل شد.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از تمهیدات لازم برای پرداخت حق بیمه معوق کارگران یک شرکت پیمانکاری طرف قرارداد شهرداری تکاب با ورود دستگاه قضایی خبر داد و گفت: با اطلاع دادگستری تکاب از عدم واریز حق بیمه کارگران یک شرکت پیمانکاری طرف قرارداد شهرداری این شهرستان که موجب نارضایتی این قشر زحمتکش شده بود، این موضوع در جلسه‌ای که با حضور رئیس دادگستری، شهردار، رئیس اداره تامین اجتماعی، مدیر عامل شرکت مذکور و نمایندگان کارگران در محل دفتر رئیس دادگستری تشکیل گردید جهت اتخاذ تدابیر لازم مطرح شد.

ناصر عتباتی ادامه داد: با تاکیدات دادگستری مبنی بر پرداخت تمامی حق بیمه معوق کارگران این شرکت در سریعترین زمان ممکن، مقرر شد میزان دقیق حق بیمه معوق کارگران این شرکت از سوی اجرای احکام مدنی محاسبه و با توجه به بدهی شهرداری به شرکت پیمانکاری از طریق تهاتر شهرداری تکاب نسبت به پرداخت حق بیمه این افراد به صورت اقساط اقدام نماید.

وی تاکید کرد: در صورت عدم پرداخت حق بیمه از سوی شهرداری تمامی خسارات و جرائم دیرکرد بر عهده شهرداری باشد و در صورت نیاز برخورد لازم و قانونی در این خصوص صورت خواهد پذیرفت.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: با ورود دستگاه قضایی مشکل ۴۱۰ عضو تعاونی مسکن هفت چشمه نیروی انتظامی نقده با ده هکتار وسعت و ارزش ریالی بالغ بر ۸۰۰۰ میلیارد ریال حل شد.

عتباتی اظهار کرد: در ادامه روند ساماندهی و حل مشکلات تعاونی‌های مسکن استان آذربایجان غربی، روز پنجشنبه ۷ اردیبهشت ماه جلسه‌ای به منظور حل مشکلات دیرینه شرکت تعاونی مسکن هفت چشمه نیروی انتظامی نقده در دادگستری این شهرستان برگزار شد.

رئیس شورای قضایی استان ادامه داد: با تلاش همکاران قضایی توافق و صلح و سازش بین هیات مدیره سابق و جدید این تعاونی و نمایندگان صاحبان امتیاز حاصل شد که با اجرا شدن تدابیر و تصمیمات اتخاذی مشکلات چندین ساله ۴۱۰ عضو این زمین‌ها که بالغ بر ۱۰ هکتار وسعت و ارزشی بیش از ۸۰۰۰ میلیارد ریال دارند مرتفع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.