عدم تعیین حریم منطقه یک و دو

عضو شوراى شهر تهران از عدم تعیین حریم منطقه یک و دو گلایه کرد.

ناصر امانی در یکصد و چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ارائه گزارشی از وضعیت محله درکه در منطقه یک تهران در ابتدای سخنان خود با اشاره به نامه سرگشاده نماینده مجلس به شهردار تهران و متهم کردن اعضا به عدم نظارت بر عملکرد شهرداری، اظهار کرد: موضوعی که در این نامه قید شده چند بار توسط بنده و آقای عباسی تذکر داده شده و شورا به وظیفه خود عمل کرده است.

وی با بیان اینکه این محله ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد، اما ماهانه ۴۰ هزار نفر از کوهنوردان و گردشگران به این محله مراجعه می‌کنند، یادآور شد: ۷۰ رستوران در مسیر هفت کیلومتری و دیگر جاذبه ها، فضای مناسبی را برای گردشگران فراهم کرده، اما مشکلاتی نیز برای ساکنان فراهم شده که در تابستان و روز‌های پایانی هفته به اوج می‌رسد.

امانی با اشاره به ترافیک موجود در این محله به ویژه میدان درکه، تصریح کرد: این ترافیک وضعیت آشفته‌ای را ایجاد کرده و از سویی پارکینگ شدن خیابان‌های موجود در محله و عدم امکان توقف چند ثانیه‌ای مردم برای تأمین مایحتاج خود، مشکل ساز شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ما از بخشی از عملکرد کمیسیون ماده پنج رضایت داریم، تصریح کرد: ما بخشی را که نوسازی بافت فرسوده را احیا می‌کند، شدیدا حمایت و تشکر می‌کنیم و انتقاد ما در مورد بارگذاری‌های اضافه بود که طرح آن در حال تهیه است.

وی با اشاره به عدم تعیین حریم منطقه یک و دو، یادآور شد: قرار بود حریم کاملا به منطقه یک واگذار شود که انجام نشد، اما این تفاهم و توافق وجود دارد که کل حریم به منطقه یک واگذار شود.

امانی همچنین تصریح کرد: به گفته معتمدین هنگامی که در دوره پنجم مجوز ساخت مجتمع تجاری به دانشگاه شهید بهشتی داده شده، قرار بوده درمانگاه نیز با همکاری دانشگاه ساخته شود که مجتمع ساخته شده، اما درمانگاه خیر.

برچسب ها: شهرداری‌ ، شورای شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار