انتقاد بازیگر هالیوودی از الزامات جدید اسکار

«ریچارد دریفوس»، الزامات جدید تنوع طلبی برای رقابت اسکار را مورد انتقاد قرار داد و گفت: «آن‌ها باعث می‌شوند که حالم بهم بخورد.»

به نقل از ورایتی، «ریچارد دریفوس» (Richard Dreyfuss)، بازیگر هالیوودی که در کارنامه هنری اش برنده شدن جایزه اسکار را دارد درمورد استانداردهای جدید به منظور به منظور به وجود آوردن تنوع در آکادمی علوم و هنرهای تصویری انتقاد کرد و گفت که الزامات جدید برای رقابت اسکار باعث می‌شوند حالم بهم بخورد.

این اظهارات «ریچارد دریفوس» (Richard Dreyfuss) از طریق مصاحبه تلویزیونی صورت گرفت که در جریان آن، این بازیگر از آموزش مدنی در ایالات متحده، گفتمان حزبی و ابتکار آکادمی دربرگیرنده تنوع انتقاد کرد.

این بازیگر هالیوودی ضمن هنر دانستن سینما گفت: هیچ کسی نباید به من به عنوان یک هنرمند بگوید که باید تسلیم شکل جدیدی از اخلاق باشم. چه چیزی را به خطر می‌اندازیم؟ آیا واقعاً در معرض خطر آسیب زدن به احساسات مردم هستیم؟ 

ریچارد دریفوس ادامه داد: نمی‌توان اخلاق را قانونگذاری کرد و باید اجازه داد تا زندگی، زندگی باشد و متأسفانه، فکر نمی‌کنم اقلیت یا اکثریت در کشور وجود داشته باشد که باید به آن‌ها توجه شود.

گفته می شود استاندارد‌های جدید تنوع آکادمی برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ اعلام شد.

 صحبت‌های این بازیگر هالیوودی با دفاع از بازی لارنس اولیویه در فیلم «اتللو» در سال ۱۹۶۵ ادامه پیدا کرد که در آن اثر، بازیگر انگلیسی در نقش اصلی شکسپیر با چهره‌ای سیاه ظاهر شد.

ریچارد دریفوس ادامه داد که این بازیگر، نقش مرد سیاهپوست را فوق العاده بازی کرد. آیا به من می‌گویند که هرگز فرصت بازی در نقش یک مرد سیاهپوست را نخواهم داشت؟ آیا ما دیوانه هستیم؟ 

این بسیار تبعیض آمیز و عملی نابخردانه است که با مردم مثل بچه‌ها رفتار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار