آغاز فعالیت ۲ مدرسه مهارت و تولید در چهارمحال و بختیاری

دبیر قرارگاه جهادی عدالت آموزشی بنیاد احسان چهارمحال و بختیاری، از آغاز فعالیت ۲ مدرسه تولید و مهارت در مناطق محروم استان خبر داد.

احسان طاهری گفت: این مدارس به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان و قرارگاه جهادی عدالت آموزشی بنیاد احسان فعال شده است.

وی از آغاز عملیات احداث نخستین گلخانه درون مدرسه‌ای کشور در استان به عنوان یکی از مدارس تولید و مهارت خبر داد و افزود: این طرح در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در روستای تومانک شهرستان بن در دست اجراست.

طاهری اظهار داشت: این طرح با توجه به ظرفیت‌های آموزشگاه با اعتباری بیش از سه میلیارد و ۲۰۰میلیون ریال و با هدف آموزش به دانش آموزان و اولیا، مهارت آموزی و درآمد زایی و همچنین مرکز آموزش گل و گیاه برای دانش آموزان سراسر استان در دست اجراست.


بیشتر بخوانید


به گفته وی، در هنرستان دارالفنون شهرستان بن نیز در رشته‌های سفالگری و قلم‌زنی با اعتباری بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در دست اجراست.

طاهری افزود: در طرح مدرسه تولید و مهارت ظرفیت‌ها و نیاز‌های مناطق کم برخوردار شناسایی می‌شود و علاوه بر مهارت‌های نرم فردی مانند (فن بیان، تعامل اجتماعی، اعتماد به نفس) و مهارت‌های شغلی و کسب و کار از جمله (کارآفرینی، بازاریابی)، مهارت‌های فنی و آموزش‌های متناسب با ظرفیت‌ها و مزیت‌های بومی منطقه نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار