شهردار تبریز گفت: اجرای فاز نخست جمع آوری وانت بار‌های سد معبری باعث کاهش ۲۲ درصدی ترافیک در معابر این شهر شده است.

آقای هوشیار در جلسه شورای اسلامی شهر تبریز از جمع آوری روزانه حدود ۱۰ دستگاه وانت‌بار متخلف در سطح شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر ۲۵۰ دستگاه وانت‌بار متخلف و سدمعبر کننده در پارکینگ‌ها توقیف شده‌اند.

وی با اشاره به ارسال ابلاغیه به وانت بار‌های متخلف برای واگذاری مکان اظهار کرد: تنها ۷۰ نفر حاضر به ثبت نام جهت ارائه مکان شده‌اند و وانت بار‌ها آماده همکاری با شهرداری نیستند.

وی تصریح کرد: معضل سد معبر خودرویی پیش از اینکه تنها مربوط به شهرداری باشد یک معضل ترافیکی در معابر است که باید با همکاری تمام ارگان‌های دخیل این معضل برطرف شود.

آقای هوشیار گفت: هم اکنون حدود ۴۵۰ دستگاه وانت بار سد معبری در تبریز وجود دارد که متاسفانه این افراد حق و حقوق دو میلیون شهروند را تضییع می‌کنند.

شهردار تبریز با بیان اینکه هیچ گونه اغماض با متخلفان سد معبری نخواهیم داشت افزود: جلسه هماهنگی مدیریت شهری با دادگستری برای جمع آوری وانت‌بار‌ها برگزار شد و تدبیری اندیشیده  شد که وانت بارها مجددا جمع آوری و ساماندهی شوند و در این راستا نیز مکان و محل خاصی برای فعالیت آن‌ها ارائه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۵۱ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
زنده باد شهردار و کارکنان محترم شهرداری. خواهشا به وضعیت آسفالت خیابان ها نیز توجه بیشتری گردد. با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲
آقای شهردار لطفا به وضعیت خیابان شهریار باغمیشه هم رسیدگی کنید،ترافیک سنگین وشلوغی خیابان ،دعوای دست فروشها،رفتارهای غیر پیش بینی و اولویت ماشینهای دست فروشها که تا شب کنارخیابون سد معبر خونه ها شده،چرا رسیدگی نمیکنید،این همه خرج خیابون کردید تا تحویل دست فروشها بدید،لطفا خواهشن جمع آوری کنید و یه جای دیگه رو برای اینا انتخاب کنید