رونمایی از نرم افزار الکترونیک بر خط معاضدت مرکز وکلای قوه قضائیه

نرم افزار الکترونیک بر خط معاضدت مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین برای نخستین بار در کشور رونمایی شد. 

 این نرم افزار در آیین تحلیف و اعطای پروانه پایه یک وکالت دادگستری کارآموزان با حضور معاون مرکز وکلای قوه قضاییه کشور انجام شد. 
 
معاون مرکز وکلای قوه قضاییه کشور در این مراسم گفت: احقاق حقوق عامه از وظایف اصلی مرکز وکلای قوه قضاییه است.
 
یوسف ادیب زاده معاون مرکز وکلای قوه قضاییه کشور در این مرکز گفت: مرکز وکلای قوه قضاییه فعالیت‌های خوبی در ارایه خدمات به اقشار مختلف جامعه برای فرهنگ سازی و بهره گیری از حقوق خود صورت می‌دهد.
 
وی افزود: پرورش وکلای مجرب، ارایه خدمات معاضدتی و خدمات مشاوره‌ای، تربیت کارشناسان زبده و مشاورین خانواده از جمله اقدامات مرکز وکلای قوه قضاییه در مبحث احقاق حقوق عامه است.
 
معاون مرکز وکلای قوه قضاییه کشور با اشاره به طرح (هر مسجد یک حقوقدان) با هدف آگاه سازی حقوقی، ارایه خدمات مشاوره‌ای حقوقی و قضایی رایگان به مردم و کاهش آسیب‌های اجتماعی اجرا می‌شود.
 
چیتگر رییس کمیسیون کارآموزی کارآموزی مرکز وکلای قوه قضاییه استان هم در این مراسم گفت: اساس کار ما، آموزش کارآموزانی با سواد و دفاع از حق مظلومان در دادگاه هاست. 
 
مظفری معاون دادگستری استان هم در این مراسم گفت: یکی از کار‌های مهمی که یک وکیل باید در مسیر گرفتن حق موکل خود انجام دهد جمع آوری اطلاعات و نتیجه گیری بر اساس آن هاست. 
 
وی افزود: متاسفانه همه پرونده‌های قضایی ساده نبوده و در پرونده‌های بزرگ و پیچیده وکیل باید با استفاده از اطلاعات بسیار محدود و مبهم به جمع بندی و نتیجه گیری برسد.
 
در پایان برنامه مراسم تحلیف ۲۹ کارآموز دوره سال ۱۳۹۸ که ۱۸ ماه دوره کار آموزی خود را به مدت ۵۰ ساعت گذرانده بودند انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.