تقدیر از ۱۸۰۰ نخبه جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یک‌هزار و ۸۰۰ نخبه جامعه کار و تولید این استان گرامیداشت هفته کار و کارگر در عرصه‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفتند.

 روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان حامد آرامش، اظهارداشت: قشر شریف کارگری به عنوان تلاشگران عرصه کار و تولید و جهاد اقتصادی، در بزنگاه‌های مختلف به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه‌های خلاقانه، همواره حضوری بانشاط و شورآفرین داشته و دارند و به همین دلیل تلاش کردیم در ایامی که منتسب به این عزیزان است، محور برنامه‌ها بر امیدآفرینی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی و تکریک جهادگران عرصه اقتصادی و خودکفایی باشد.

وی افزود: در این هفته با نگاه مثبت و سازنده نماینده رهبر انقلاب در استان، استاندار و نمایندگان مجلس، جلسات تخصصی با حضور نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و مسئولان برگزار و دغدغه‌ها و مطالبات جامعه کارگری استان شنیده شد.

رییس ستاد گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان ادامه داد: بصیرت افزایی یکی از اهداف اجرای ویژه برنامه‌های این هفته بود که بر این اساس، چهار نشست تخصصی "جهاد تبیین" با محوریت موضوعات روز جامعه در نقاط مختلف استان برای جامعه هدف برگزار شد.

وی از برگزاری ۴۲ مسابقه فرهنگی و ورزشی برای جامعه کار و تولید سیستان و بلوچستان خبر داد و اظهارداشت: ۷۵۰ نفر از کارگران، کارفرمایان و خانواده‌های آن‌ها در این رقابت شرکت کردند.

آرامش برگزاری اردو‌های دانش آموزی "فرهنگ کار" را یکی دیگر از برنامه‌های گرامیداشت هفته کار و کارگر سیستان و بلوچستان بیان کرد و گفت: ۱۵۵ نفر از دانش آموزان در قالب این برنامه از کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای و واحد‌های تولیدی بازدید کردند.

وی تصریح کرد: در هفته کار و کارگر از ۳۲ خانواده معزز شهدا و ایثارگران در نقاط مختلف تجلیل شد.

آرامش ارتقای سلامت جسمی و روانی شاغلین در محیط‌های کار و برنامه ریزی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را در جامعه کارگری استان مورد تاکید قرار داد و مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: در این راستا چهار نشست شورای خدمات بهداشت اولیه برگزار و تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار