جشن روز هلال احمر با حضور ۲ هزار داوطلب در استان مرکزی

 به مناسبت روز جهانی هلال احمر ۲ هزار داوطلب هلال احمر در شهر‌های اراک، دلیجان و ساوه گردهم آمدند.

به مناسبت روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ داوطلبان هلال احمر استان مرکزی در شهر‌های اراک، دلیجان و ساوه گردهم آمدند.
 
 شهرجردی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: ۱۸ اردیبهشت ماه روز هلال احمر و صد و یکمین سالروز تاسیس هلال احمر در کشور است و به این مناسبت اجتماع ۱۰۱ هزار داوطلبان در سراسر کشور در برنامه‌های جداگانه برگزار شد.
 
 شهرجردی افزود: در استان مرکزی هم ۲ هزار داوطلب در شهر‌های اراک، دلیجان و ساوه گردهم آمدند که از این تعداد ۵۰۰ داوطلب در جشن شهر اراک حضور دارند.

 او اضافه کرد: ۱۶ تا ۲۲ اردیبهشت ماه به عنوان هفته هلال احمر نامگذاری شده که برنامه‌های این هفته با غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های شهیدان آغاز شده و در طول هفته ۱۸ برنامه شاخص برگزار خواهد شد. 

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی بیان کرد: اجرای مانور‌های سلامت، لجستیک، امداد و نجات و کوهستان ارائه خدمات سلامت با حضور و استقرار کاروان‌های سلامت در برخی نقاط استان و ارائه خدمات رایگان همچون ویزیت پزشکان متخصص و عمومی، کنترل قند خون و فشار خون و ارائه دارو به صورت رایگان به بیماران از جمله برنامه‌های هفته هلال احمر است.

او ادامه داد: حضور فعال داوطلبان و اعضای جمعیت هلال احمر در بین مردم از رویکرد‌های جمعیت هلال احمر در هفته هلال احمر است که با حضور در مراکز نگهداری سالمندان، مرکز توانبخشی از سالمندان دلجویی خواهد شد و با برنامه ریزی صورت گرفته برخی اعضای جمعیت هلال احمر به صورت متمرکز خون اعطا خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.