سارق کارت‌های عابر بانک در مسجدسلیمان دستگیر شد

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری سارق کارت‌های عابر بانک افراد کم سواد و مسن در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا بهاروند گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مسن مبنی بر سرقت کارت‌های عابر بانک این افراد و برداشت غیر مجاز از این کارت ها، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او می‌گوید: در تحقیقات اولیه از مالباختگان مشخص شد؛ فردی با حضور در نزدیکی برخی از دستگاه‌های عابر بانک افراد مسن، بی سواد و یا کم سواد را شناسایی کرده و تحت عنوان کمک برای برداشت وجه نقد و یا انتقال در فرصتی مناسب اقدام به سرقت عابر بانک و برداشت از حساب این افراد می‌کند.

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان ادامه داد: با انجام اقدامات پلیسی و تخصصی هویت سارق و محل تردد وی شناسایی و زمانی که قصد سرقت و فریب از شخص دیگری را داشت، توسط ماموران پلیس دستگیر شد.

سرهنگ بهاروند با اشاره به اعتراف متهم به ۱۵ فقره سرقت و کلاهبرداری از افراد سالمند گفت: جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

به گفته او ضروری است همشهریان خصوصا افراد کم سواد یا بی سواد ضمن مراقبت کامل به هشدار‌های پلیس در این خصوص توجه کنند و برای استفاده از عابر بانک‌ها حتماً یکی از افراد مطمئن را همراه خود برده و از ارائه رمز عبور خود به دیگران اکیداً خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.