جاعل سابقه‌دار فراری در سرخه به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه گفت: فردی که با جعل اسناد و مدارک اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده و تحت تعقیب مراجع قضایی و انتظامی بود، دستگیر شد.

سرهنگ سیدجلال حسینی فرمانده انتظامی شهرستان سرخه اظهار کرد: در پی شکایت متعدد شهروندان و صدور احکام جلب گوناگون برای متهم سابقه‌داری که با جعل اسناد و مدارک اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کرد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران آگاهی شهرستان سرخه قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه متهم با ترفند‌های خاصی تمام سعی خود را داشت که ردپایی از خود به جا نگذارد؛ اما با اقدامات گسترده اطلاعاتی پلیس و استفاده از منابع و مخبران، مخفیگاه وی در شهر سرخه شناسایی شد و تحت نظر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سرخه تصریح کرد: در ادامه مأموران با تعقیب و مراقبت متهم در یک فرصت مناسب، وی را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

حسینی به اعتراف متهم به کلاهبردای و جعل اشاره کرد و گفت: شهروندان باید ضمن هوشیار بودن در صورت مواجهه با افرادی که سعی می‌کنند با وعده انجام کار‌های غیرقانونی، امور اداری را پیش ببرند، موضوع را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.