فولام ۵ - لسترسیتی ۳/ لستر بدون توقف در مسیر سقوط

لسترسیتی در هفته سی و پنجم لیگ برتر در یک بازی پرگل مقابل فولام ۵-۳ شکست خورد تا خود را نزدیک‌تر به منطقه سقوط ببیند.

لسترسیتی که در ورزشگاه خانگی فولام به مصاف این تیم رفته بود بازی را بسیار بد شروع کرد و در ۱۸ دقیقه اول به لطف اشتباهات عجیب و غریب بازیکنانش دو گل دریافت کرد.

ابتدا دنیل ایورسون اجازه داد ضربه آزاد نه چندان خطرناک ویلیان وارد دروازه‌اش شود و سپس بازیکنان لستر با اشتباهات بدی که در فاز دفاعی داشتند اجازه دادند کارلوس وینیسیوس اختلاف را دو برابر کند. در دقایق بعدی جیمی واردی دو فرصت خوب را از دست داد و در آستانه پایان نیمه اول تام کرنی نتیجه را ۳-۰ به نفع میزبان کرد.

حملات فولام در نیمه دوم ادامه داشت و کرنی دومین گل خود در این بازی را به ثمر رساند تا اختلاف به چهار گل برسد. گلی که هاروی بارنز به ثمر رساند امید اندکی به لستر داد و کمی بعد همین بازیکن از فولام یک پنالتی گرفت. اما ضربه پنالتی واردی را برند لنو سنگربان فولام به خوبی مهار کرد. درحالی‌که ۲۰ دقیقه به پایان مانده بود ویلیان پنجمین گل فولام را زد تا بازی با نتیجه ۵-۱ دنبال شود.

در ادامه لستر صاحب یک پنالتی دیگر شد که توسط جیمز مدیسون به گل تبدیل شد. در دقایق پایانی هم هاروی بارنز به گل رسید تا در نهایت فولام این بازی را با پیروزی ۵-۳ پشت سر بگذارد.

تیم‌های دیگر قعر جدول لیگ برتر امشب در بازی‌های این هفته به میدان می‌روند و اگر نتایج این دیدار‌ها به سود لستر نباشد روباه‌ها ممکن است همین امشب به منطقه خطر سقوط وارد شوند. لسترسیتی برای اینکه از سقوط نجات پیدا کند تنها سه بازی در اختیار دارد. آن‌ها دوشنبه هفته آینده در خانه خود میزبان لیورپول هستند و سپس به مصاف نیوکسل و وستهم می‌روند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار