قرار گیری حدود ۳۰ درصد سایت های bts کردستان در نقاط روستایی و ارتفاعات صعب‌العبور

هم اکنون بیش از ۸۷۰ سایت bts، تجهیزات و بستر‌های انتقال در کردستان نصب شده که حدود ۳۰ درصد از آن‌ها در نقاط روستایی و ارتفاعات صعب‌العبور قرار دارد. 

 مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با اشاره به اهمیت توسعه و نگهداری شبکه تلفن همراه در استان افزود: در همین راستا در فروردین سال جاری سه هزار و ۵۰۰ (معادل ۱۰۰ درصد) مشکل ثبت شده در سامانه کنترل و مانتیتورینگ استان رفع شده که شرایط استفاده از ارتباطی پایدار و بدون مشکل برای مشتریان فراهم شده است.

آزاد حکمت خاطرنشان کرد: از آنجایی که نگهداری شبکه تلفن همراه به عنوان تامین کننده نیاز‌های ارتباطی (voice, data) مشتریان در این حوزه دارای اهمیت است در راستای حفظ کیفیت سرویس دهی و جلوگیری از هرگونه قطعی و اختلال و رفع به موقع آن‌ها گام‌های قابل توجهی در استان برداشته شده است.

او به وجود بیش از ۲ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۴۴۹ مشترک تلفن همراه در سطح استان اشاره کرد و گفت: ارائه سرویس‌ها و خدمات متنوع شبکه ارتباطات سیار همگام با رشد و توسعه تکنولوژی‌های مبنی بر این شبکه به مشتریان از اولویت‌های منطقه بشمار می‌رود.

حکمت یادآور شد: هم اکنون بیش از ۸۷۰ سایت bts، تجهیزات و بستر‌های انتقال در استان نصب و راه‌اندازی شده است که حدود ۳۰ درصد از آن‌ها در نقاط روستایی وارتفاعات صعب‌العبور قرار دارد. 

مدیر مخابرات منطقه کردستان از انجام فعالیت‌های مستمر و برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده در سال گذشته اشاره کرد و افزود: با تحقق این اقدامات، در ارزیابی شاخص‌های عملکردی در بین دیگر مناطق مخابراتی جایگاه مناسبی را به خود اختصاص داده‌ایم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.