حمایت دادگستری اردبیل از "تولید و صنعت" در چارچوب قانون

رئیس کل دادگستری استان اردبیل حمایت از تولید و صنعت بر مدار قانون را از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضایی دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو حمایت از تولید و صنعت بر مدار قانون را از مهم ترین اولویت‌های دستگاه قضایی دانست.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل می گوید: در راستای حمایت از تولید و صنعت و به منظور بررسی وضعیت واحد های بزرگ تولیدی در استان از ذوب آهن اردبیل و دانشگاه جامع علمی و کاربردی ذوب آهن بازدیدی داشتیم.

او حمایت از تولید و صنعت در چارچوب قانون را از مهم‌ترین برنامه‌های دستگاه قضایی عنوان کرد و گفت: یکی از مهمترین مولفه های کسب موفقیت در امر تولید توجه به کیفیت در تولید است که این مهم با بهره‌مندی از نیروهای متعهد و متخصص و ابزار جدید منطبق با فن‌آوری‌های روز دنیا محقق می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل می گوید: امید است وجود دانشگاه جامع علمی و کاربردی ذوب آهن اردبیل در کنار این واحد بزرگ تولیدی منجر به تربیت نیروهای متخصص شود تا بتواند با استفاده از دانش و تخصص به ارتقاء کیفیت در تولید و ارائه خدمات کمک کند.

کثیرلو با تأکید بر اینکه انجام وظایف ذاتی دستگاه‌های مسئول به طور صحیح و قانونی بسیاری از گره‌های واحد‌های تولیدی را باز می‌کند، گفت: اگر نگاه تعاملی مسئولان متولی امر اقتصادی توأم با دید حمایتی از واحدهای تولیدی بر مبنای قانون باشد،کار ماندگار و اصولی خواهد بود و از تشکیل بسیاری از پرونده‌ها در دادگستری‌ها‌ جلوگیری خواهد شد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.