برگزاری جشنواره قرآن و عترت در ۵۳ رشته و ۶ بخش

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت گفت: بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور دانشگاهیان دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد.

جواد باقری در آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت گفت: آیین اختتامیه این جشنواره با حضور ۳۰۰ نفر از برگزیدگان بخش‌های معارفی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری و رشته آیین سخنوری در بخش آوایی در حال برگزاری است.

او خاطرنشان کرد: امسال رشد خوبی در فضای جشنواره به لحاظ تعداد شرکت کنندگان داشتیم و بعد از سال‌ها که کرونا باعث تعطیلی و نیمه تعطیلی فعالیت‌های حضوری مان کرده بود، امسال اولین سالی است که بعد از گذشت ۴ سال، شاهد برگزاری مرحله نهایی بخش آوایی در بخش حضوری هستیم.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت یادآور شد: در بخش آوایی امسال شاهد حضور حدود ۱۲ هزار استاد، دانشجو و کارمند در دو بخش خواهران و برادران بودیم که از این تعداد ۳۱۵ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

او با بیان این که جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت بزرگترین رویداد قرآنی دانشگاهیان کشور به شمار می‌رود، اظهار کرد: خوشحالیم که به لحاظ تعداد شرکت کنندگان در سه سطح استاد، دانشجو و کارمند در وضعیت مطلوبی قرار داریم و شاهد استقبال این عزیزان در جشنواره بودیم.

رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: مجموعه خانواده نظام سلامت یکی از مجموعه‌های قرآنی بزرگ در فضا‌های دولتی کشور محسوب می‌شود و ما امروزه افتخارات بین المللی خوبی در بخش آوایی و در حوزه‌های حفظ قرآن کریم در سطوح دانشجویان، کارکنان و اساتید داریم.

باقری خاطرنشان کرد: جشنواره قرآن و عترت پیوندی برای انس والفت جامعه دانشگاهی با این کتاب آسمانی و عترت اهل بیت و محلی برای شناسایی استعداد‌های قرآنی در فضای دانشگاهی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار