موافقت وزارت بهداشت با ساخت بیمارستان جدید در دهدشت

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه از موافقت وزات بهداشت با ساخت بیمارستان جدید در دهدشت خبر داد.

سید منصور تقوی گفت: قدمت بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت بیش از ۴۰سال است، به همین دلیل وزارت بهداشت با ساخت بیمارستان جدید در این شهر موافقت کرد.

او با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده ۱۰ هکتار زمین مورد نیاز این طرح در یکی از مناطق حاشیه این شهر تامین خواهد شد، افزود: در سفر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ۴۰۰ میلیارد تومان برای اجرای این طرح نیز مصوب شده است.

به گفته تقوی؛ با برنامه ریزی و حمایت مسئولان، مصوبه سفر اول ریاست جمهوری در الحاق ۱٠٠ تخت به بیمارستان کنونی دهدشت تغییر کرد و با ساخت بیمارستان جدید موافقت شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تعداد تخت‌های مصوب بیمارستان امام خمینی دهدشت را ۱۶۰ تختخواب اعلام کرد و ادامه داد: با توجه به تعداد مراجعه کنندگان و افزایش جمعیت، درحال حاضر ۲۲۰ تخت در این بیمارستان خدمات لازم را ارائه می‌دهند.

این مقام مسئول می‌گوید: با توجه به جمعیت ۲۰۰ هزار نفری ۴ شهرستان ارائه خدمات به مراجعه کنندگان در بیمارستان دهدشت با توجه به قدیمی و فرسوده بودن به سختی انجام می‌شود که با احداث بیمارستان جدید علاوه بر ارتقا شاخص‌های سلامت، خدمات رسانی به نحو بهتری انجام خواهد شد.

بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت دارای بیش از ۴۱۵ نیروی درمانی شامل کارشناسان هوشبری، اتاق عمل، پرستار، بهیار، کمک بهیار، کارشناس آزمایشگاه و رادیولوژی و بخش‌های پاراکلنیکی (سی تی اسکن و ام آر آی) و ماما است.

بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت در سال ۱۳۷۸ با ۱۶۰ تخت درمانی که شامل بخش‌های داخلی، زایشگاه، اتاق عمل، جراحی زنان، جراحی عمومی، اطفال و نوزادان راه اندازی شد و به بیماران شهرستان‌های لنده و چرام خدمات درمانی هم ارائه می‌دهد.

 

 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.