بازدید معاون اول رئیس جمهور از غرفه استان قزوین در نمایشگاه اکسپو مخبر

معاون اول رئیس جمهور از غرفه استان قزوین در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، فرصت‌های سرمایه گذاری و زنجیره‌های ارزش راهبردی استان‌ها بازدید کرد.

مخبر معاون اول رییس جمهور از غرفه استان قزوین در پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی، فرصت‌های سرمایه گذاری و زنجیره‌های ارزش راهبردی استان‌ها در نمایشگاه ایران اکسپو بازدید کرد.

در این بازدید، رحمانی معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، بارگاهی مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری و زین‌آبادی مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری گزارشی از وضعیت اقتصادی استان ارائه کردند.

علاوه بر معاون رییس جمهور، وزیر کشور و هیئت‌های خارجی از کشور‌های ارمنستان، افغانستان، عمان، چین و گرجستان از غرفه استان قزوین بازدید کرده‌اند.

پنجمین دوره این نمایشگاه پس از چند سال وقفه برای عرضه دستاورد‌های صادراتی برگزار شده و تجار خارجی به طور رسمی برای حضور در نمایشگاه دعوت شده‌اند تا با بازدید از محصولات ارائه شده، نسبت به توافق خرید کالا‌ها اقدام کنند.

استان قزوین در این نمایشگاه از ۱۲۹ فرصت سرمایه گذاری خود در بخش صنعت، کشاورزی و گردشگری رونمایی کرده است.

۱۲ گروه کالایی از جمله پتروشیمی، دانش بنیان، پزشکی و تجهیزات پزشکی، ساختمان، لوازم خانگی، صنعت، مواد غذایی و کشاورزی، چرم، صنایع دستی، انرژی و خدمات فنی و مهندسی در این نمایشگاه عرضه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار