ظرفیت جهاد دانشگاهی در مدیریت شهری به کار گرفته شود

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد گفت: با استفاده از ظرفیت جهاد دانشگاهی و نخبگان دانشگاهی می‌توانیم گام موثری را در راستای توسعه شهری برداریم.

ماشاالله ایزدی در جلسه با رییس جهاد دانشگاهی استان اظهارداشت: مجموعه مدیریت شهری با وحدت و انسجای که دارد و با شهردار جوان و برنامه محور برای منطقه به منطقه شهر در حوزه‌های مختلف برنامه محور حرکت می‌کنند و همه دست به دست هم داده‌اند و با وحدت و همگرایی قدم‌های موثری بردارند. 

وی افزود: قطعا در حوزه جهاد دانشگاهی ظرفیت و توانمندی‌های زیادی داریم که شهرداری و شهروندان می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند. 

ایزدی گفت: در جهت تعالی شهر، همفکری داشته باشیم و گام‌های موثری برداریم چرا که مردم از مجموعه مدیریت شهری و نخبگان دانشگاهی و جهاد دانشگاهی انتظار دارند و حضرت آقا بسیار تاکید دارند که فرزند خلف انقلاب، جهاد دانشگاهی به ویژه در حوزه کاربردی و کارآفرینی است و می‌تواند قدم‌های موثری در حوزه‌های مختلف بردارد. 


بیشتر بخوانید


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، بانوان و ایثارگران شورای اسلامی شهرکرد بیان کرد: شهردار جهادی شهرکرد هم پای کار است و بعد از انعقاد تفاهم‌نامه شاهد کار‌های خوبی در شهر باشیم و از افراد خوش فکر استفاده کنیم. 

ایزدی افزود: با توجه به ۳۱ اردیبهشت روز شهرکرد برنامه‌های خوبی تدارک دیده شده و از سال گذشته به فکر پاسداشت این روز بودیم و ۳۴ برنامه پیش بینی شده است. 

وی خاطرنشان کرد: همه افراد ساکن در شهرکرد این روز را گرامی خواهند داشت و خوشبختانه وحدت و همدلی و همفکری خوبی در مجموعه مدیریت شهری است و باید از این ظرفیت برای توسعه و تعالی شهر استفاده کنیم. 

عضو شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد:اراده قوی وجود دارد تا کاستی‌ها و خلا‌ها را جبران کنیم، شهرداری درآمد دولتی ندارد و تنها ازطریق عوارض و مالیات است و به صورت غیر انتفاعی است.

سیروس رضایی رییس جهاد دانشگاهی استان در ادامه جلسه بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های دو مجموعه می‌توانیم با تعاملات بیشتر به توسعه شهر کمک کنیم. 

وی افزود: اعلام آمادگی می‌کنیم که همکاری با شهرداری استمرار داشته باشد و بتوانیم کار‌های خوبی با همکاری و همفکری یکدیگر انجام دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.