در «کلینیک نشر»؛

ناشران رایگان مشاوره می‌شوند

مرکز مشاوره «کلینیک نشر» در سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به ناشران خدمات مشاوره‌ای رایگان ارائه می‌دهد.

«کلینیک نشر» با هدف ارائه خدمات حمایتی برای کمک به رشد، توانمندسازی و توسعه فعالیت ناشران به‌ویژه ناشران نوپا یرپا شده است و به صورت رایگان به ناشران حاضر در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مشاوره می‌دهد. 

 فعالیت‌های «کلینیک کتاب» در دو سطح خواهد بود؛ سطح «راه‌اندازی» برای ناشران کوچک یا شهرستانی که امکان دسترسی به تسهیلات ناشران تهرانی را ندارند و سطح «توسعه» برای توسعه ناشران بالغی که در مسیر توسعه خود و خدماتشان دچار مسائل و مشکلاتی شده‌اند.

 این کلینیک، به‌نوعی پلتفرمی برای پاسخ‌گویی به نیاز‌های بازیگران صنعت نشر است. به این صورت که ذی‌نفعان مختلف زیست‌بوم نشر و کتاب بر اساس یک یا چند نیاز، وارد کلینیک شده و از طریق ارتباط گرفتن با متخصصان مختلف، موانع ورود آن‌ها به این عرصه کاهش داده می‌شود و توان رقابت‌پذیری شان افزایش خواهد یافت.

این کلینیک درباره برندینگ، بازاریابی دیجیتال، روابط‌عمومی و ارتباط با مشتریان، مشاوره تبلیغات و مشاوره سایت و شبکه‌های اجتماعی به ناشران خدمات ارائه می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.