رفع گره ترافیکی یاسوج تا پیش از سفرهای تابستانی گردشگران

فرماندار بویراحمد گفت: معضل ترافیک شهر یاسوج باید در آستانه سفرهای تابستانی بطور جدی پیگیری و با انجام اقدامات مناسب برطرف شود.

شهرام مهدوی مطلق در جلسه شورای ترافیک بویراحمد گفت: با توجه به مهاجر پذیر بودن شهر یاسوج و حضور گردشگران در فصل بهار و تابستان ترافیک شهری یاسوج نیازمند برگزاری جلسات اضطراری برای رفع گره ترافیکی است.

او با اشاره به مشکلات پایانه های درون شهری افزود: یکی از طرح هایی که باید در دستور کار قرار بگیرد ، ساماندهی میدان شهدای نیروی انتظامی و خیابان سردار جنگل شمالی است که باید هرچه سریعتر این ایستگاه ها جابه جا شود.

مهدوی مطلق با بیان اینکه طرح ترافیک هسته مرکزی شهری باید از طریق یک مشاور پیگیری شود گفت: طرح پایانه موقت در محدوده انتقال خون باید در کمیسیون ترافیک استان مطرح و بررسی شود.

فرماندار شهرستان بویراحمد با اشاره به حد نگاری شهر مادوان هم اضافه کرد: در شهر مادوان باید محدوده راهداری و شهرداری مشخص و حدنگاری این محدوده تا فردا مشخص شود.

او با اشاره به درخواست مردم برای رفع معضلات ترافیک شهری یاسوج گفت: مراجعات مردمی و شکایات زیادی در خصوص مشکلات ترافیکی در سطح شهر وجود دارد که با دستور قضایی برخی از اقدامات برای رفع معضل ترافیک باید هر چه سریعتر انجام شود.

مهدوی مطلق همچنین به ترافیک ایجاد شده در محدوده مراکز درمانی هم اشاره کرد و ادامه داد: درمانگاه شهید مفتح، درمانگاه بنسنجان، درمانگاه آریوبرزن و مسیر بیمارستان امام سجاد(ع) از مراکز درمانی است که معضلات ترافیکی زیادی را ایجاد کرده اند و باید برای جانمایی مراکز درمانی ، بدون مجوز پلیس راه مجوزی صادر نشود.

او همچنین به جابجایی برخی از این درمانگاه ها اشاره کرد و گفت: داروخانه دکتر صیدالی در کنار درمانگاه بنسنجان معضلات ترافیکی زیادی ایجاد کرده است که چاره ای جز جابجایی این داروخانه وجود ندارد.

مهدوی مطلق گفت: ۷۰ درصد قهوه خانه ها و برخی از مراکز درمانی کاربرد مسکونی دارند که به تجاری تبدیل شدند و شهرداری باید بر این اماکن نظارت کند و نباید اجازه استفاده تجاری از ساختمانهای مسکونی داده شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.