میلان و اینتر در یکی از حساس ترین دربی های چند سال اخیر و برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.

پس از برگزاری دیدار شب گذشته رئال مادرید و منچسترسیتی، حالا همگان در انتظار دومین مسابقه مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستند. جایی که تیم های همشهری میلان و اینتر در استادیوم سین سیرو به مصاف همدیگر خواهند رفت.

دو تیم آبی و قرمز شهر میلان، فصل قبل رقابت سختی برای کسب قهرمانی اسکودتو داشتند که در نهایت جام به روسونری رسید ولی امسال آنها وضعیت چندان خوبی در سری آ ندارند و برای کسب سهمیه می جنگند. افعی ها که در آخرین هفته ها قهرمانی را به رقیب دیرینه خود دادند، امشب به دنبال جبران اتفاقات فصل گذشته هستند.

این برای دومین بار در تاریخ است که اینتر و میلان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هم روبرو می شوند. پیش از این و در فصل ۲۰۰۲ – ۲۰۰۳، دو تیم به مصاف هم رفتند که بازی رفت به میزبانی میلان با تساوی بدون گل و دیدار برگشت به میزبانی اینتر با نتیجه یک – یک به پایان رسید که روسونری به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف، راهی دیدار فینال شد.

بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا 
چهارشنبه: ۲۰/۰۲/۱۴۰۲ ؛ ساعت: ۲۲:۳۰
ورزشگاه: سن سیرو میلان /  حدود ۷۰ هزار تماشاگر 
گروه داوری: گیل مانزانو (اسپانیا) / کمک ها: دیه‌گو باربرو (اسپانیا) – آنخل نوادو (اسپانیا) ؛ داور چهارم: خوزه ماریا سانچز (اسپانیا) / داور VAR: خوزه مارتینز مونئرا (اسپانیا)

میلان صفر – اینتر یک (دقیقه ۸: ادین ژکو): ارسال کرنر دیدنی هاکان چالهان اوغلو به دهانه دروازه، روی پای ادین ژکو نشست و مهاجم اهل بوسنی اینتر با ضربه پای چپ دیدنی، توپ را به تور دروازه مایک مانیان چسباند و نراتزوری را پیش انداخت.

میلان صفر – اینتر 2 (دقیقه 11: هنریک میخیتاریان): حرکت خوب بارلا از سمت چپ و پاس او، فدریکو دی مارکو را راه انداخت و پاس در عرض این بازیکن نصیب هنریک میخیتاریان شد و او به زیبایی دروازه میلان را برای بار دوم باز کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار