کاهش نرخ بیکاری از دستاورد‌های مهار تورم و رشد تولید

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کاهش نرخ بیکاری و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی از دستاورد‌های مهار تورم و رشد تولید به‌شمار می‌رود.

غلامعلی حیدری شامگاه چهارشنبه در نشست با معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری اظهار داشت: با تلاش‌های انجام شده در سال اخیر همزمان با فعالیت دولت سیزدهم اقدامات قابل‌توجهی برای سرعت‌بخشی به روند رشد و توسعه این استان انجام شده است.

 استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با تقویت بخش‌های مختلف و ارتباط بین‌بخش‌های تولید با دانشگاه، بستر مناسبی برای تحقق شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید فراهم می‌شود.

وی افزود: کاهش نرخ بیکاری و جلوگیری از مهاجرت‌های بی‌رویه و پیشگیری از بروز آسیب‌های اجتماعی از دستاورد‌های مهار تورم و رشد تولید به‌شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید


حیدری، دانشگاه‌ها را تسهیل کننده تحقق اهداف شعار سال اعلام و اضافه کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی توانمند، با استعداد و باهوش می‌توان این مهم را به‌خوبی محقق کرد.

وی، رفع ناترازی توزیع امکانات در کشور را ضروری دانست و یادآور شد: به‌همین منظور انتظار می‌رود در تخصیص اعتبارات و امکانات به استان‌های کمتربرخوردار مانند چهارمحال و بختیاری توجه بیشتری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.