امیدواریم شمس آذر شگفتی ساز فصل آینده لیگ برتر فوتبال شود

استاندار قزوین گفت: امیدواریم تیم فوتبال شمس آذر مانند امسال در سال آینده هم به افتخار آفرینی خود ادامه دهد و تبدیل به شگفتی ساز فصل آینده لیگ برتر شود.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در حاشیه جشن قهرمانی و صعود تیم فوتبال شمس آذر به لیگ برتر در جمع خبرنگاران گفت: تیم شمس آذر قزوین با حمایت مردم قزوین که امروز، روز خوشحالی آن‌ها است در سال بعد هم نتایج مثبتی خواهد گرفت. 

اعلایی گفت: اتفاقی که در قزوین افتاد نمایانگر توان ورزشی و صنعت استان قزوین است.

وی با بیان اینکه حامی و مالک اصلی تیم شمس آذر خصوصی است، افزود: استان قزوین اقتصاد قابل توجهی در کشور دارد که عمده آن خصوصی است.

استاندار قزوین اضافه کرد: شمس آذر در دسته یک فوتبال تاریخ‌سازی کرد و امیدواریم با عزم و ارده‌ای که در تیم و استان ایجاد شده در لیگ برتر شگفتی‌سازی کرده و جشن‌های بزرگتری را برگزار کنیم.

وی افزود: در زمینه زیرساخت، کمیته تصمیم گیری، برنامه ریزی و اجرا از زمان قطعی شدن صعود تیم به لیگ برتر تشکیل و به دنبال تأمین مالی هستیم تا سال آینده میزبان شایسته‌ای در مسابقات لیگ برتر باشیم.

استاندار قزوین در خصوص حضور بانوان در فصل آینده لیگ برتر در ورزشگاه گفت: برای حضور بانوان در ورزشگاه تابع قوانین فدراسیون فوتبال و فیفا هستیم و طبق تصمیمات فیفا و فدراسیون فوتبال شرایط را برای اجرای این قوانین مهیا خواهیم کرد.

اعلایی گفت: استان قزوین یکی از استان‌های اقتصادی مطرح کشور است و به طور قطع از ظرفیت واحد‌های صنعتی برای موفقیت تیم فوتبال شمس آذر استفاده خواهد شد.

وی همچنین گفت:از مدیران تا نمایندگان مجلس در کنار مردم حامی تیم شمس آذر هستند و شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی استان اعلام آمادگی کردند تا این تیم بتواند افتخارات بزرگ تری را کسب کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار