مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: هم اکنون ۳۰۰ هیات ورزشی در سطح این استان در راستای سلامتی، ورزش همگانی و قهرمانی فعالیت می‌کنند.

جواد بازرگان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان روز پنجشنبه در نشست صمیمی استاندار با جامعه مردمی ورزشی استان با بیان اینکه یک ظرفیت قانونی وجود دارد که بر اساس آن مکلف هستیم تمامی فضاهای ورزشی در اختیار بخش خصوصی قرار گیرد افزود: زنجان جزو استان هایی است که بیش از ۸۸ درصد سالن های ورزشی آن در اختیار هیات های ورزشی است.

این مسوول با بیان اینکه سالن های ورزشی ظرفیت بسیار بزرگی برای هیات‌های ورزشی محسوب می شود، گفت: در بحث اشتغال نیز آئین نامه جذب و استخدام قهرمانان ورزشی وجود دارد که فرآیند آن برای ورزشکاری که مدال کسب می کند مکاتبه با وزارتخانه و فدراسیون مربوطه است که در نهایت احکام تایید می شود.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر ۱۰ نفر از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی، در اداره کل ورزش و جوانان استان مشغول به کار هستند، اظهار داشت: ظرفیت این اداره کل برای به کارگیری قهرمانان، تکمیل و در حد توان این مهم انجام شده است.

بازرگان افزود: بر این اساس دستگاه های متولی امر به ویژه بخش خصوصی " شورا و شهرداری" نیز باید پای کار باشند و در این خصوص اداره کل ورزش و جوانان را در به کارگیری قهرمانان کمک کنند.

وی اظهار داشت: به این مهم باید توجه داشت که برنامه تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران استان پس از سال ها برگزار شد که نتایج خوبی داشت و در این ارتباط استاندار زنجان نیز حامی ورزش است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص پاداش ورزشکاران نیز گفت: بضاعت مالی این اداره کل محدود است و در این میان دستگاه های متولی باید یاریگر این اداره کل باشند.

وی با بیان اینکه در صورت راه انداری شورای ورزش استان، مسائل و دغدغه های ورزشکاران مورد بررسی قرار خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: این اداره کل در حد توان برای رفع مشکلات ورزشکاران استان از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.