یک عملیات تروریستی در سامرا خنثی شد

الحشدالشعبی عراق ضمن خنثی سازی عملیات تروریستی در سامرا سه تروریست را به هلاکت رساندند.

 سه تروریست داعش که قصد انجام عملیات تروریستی در جنوب شرق سامراء را داشتند امروز (پنجشنبه) بدست نیروهای الحشدالشعبی عراق به هلاکت رسیدند.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی عراق (واع)، گروه رسانه‌ای امنیتی عراق از خنثی سازی عملیات تروریستی داعش در حمله به یک مرکز پلیس در ناحیه «المعتصم» استان صلاح‌الدین خبر داد. 

بر این اساس در جریان خنثی سازی این عملیات تروریستی سه تروریست داعش که یکی از آن‌ها کمربند انتحاری داشت به هلاکت رسیده و یک نیروی امنیتی نیز به شهادت رسید.

برخی منابع رسانه‌ای عراقی از جمله وبگاه‌های الفرات و المعلومه اعلام کردند که نیرو‌های سازمان الحشد الشعبی عراق موفق شده‌اند که این عملیات را خنثی کنند.

چندی پیش نیروهای امنیتی عراق به طور مشترک عملیاتی را برای از بین بردن هسته‌های به جا مانده از داعش شروع کردند.پیش از این جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش عراق پنج حمله هوایی از ابتدای سال ۲۰۲۳ به مناطق دور دست در مرز‌های دیالی و صلاح الدین انجام دادند. این حملات به هلاکت ۲۰ تروریست داعشی از جمله چهار سرکرده داعش منجر شد.

این تروریست‌ها، سه هسته مهم تشکیل داده بودند که ۵۰ درصد از حملات به روستا‌های آزاد شده و نیرو‌های امنیتی در شش منطقه از مرز‌های دیالی و صلاح الدین معروف به مثلث مرگ را انجام می‌دادند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۸ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
باید وجب به وجب عراق و سوریه دوربین کشی بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
شهرای مقدس خط قرمزن
آخرین اخبار