کسب ۶ مقام برتر کشوری در جشنواره سراسری قرآن و عترت (ع)

نمایندگان چهارمحال و بختیاری در بیست‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت، صاحب ۶ مقام برتر کشوری شدند.

مریم امیدی رئیس اداره قرآن و عترت (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: دانشجویان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در بخش‌های معارفی، هنری و پژوهشی بیست‌وهفتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت توانستند صاحب شش مقام برتر شوند.

وی افزود: در بخش معارفی، عرفان حمیدی دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد رتبه اول حفظ فراز‌هایی از نهج‌البلاغه را کسب کرد، همچنین در بخش کارکنان الهام اسکندری رتبه دوم آشنایی با سیره معصومین (ع) و فاطمه مهربان رتبه دوم نماز را به دست آوردند.

امیدی تصریح کرد: در بخش هنری این دوره از جشنواره قرآن و عترت (ع)، رتبه دوم اینفوگرافی در بخش کارمندان به محمد قربانی رسید و مریم احمدپور مبارکه رتبه سوم خوشنویسی را در بخش دانشجویان کسب کرد.

رئیس اداره قرآن و عترت (ع) دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد تصریح کرد: ریحانه عنایت‌زاده نیز رتبه دوم رشته ایده‌شو را در بخش دانشجویان به خود اختصاص داد.

امیدی با اشاره به راهیابی ۱۲ نفر از اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه علوم پزشکی استان به مرحله نهایی بخش آوایی خاطرنشان کرد: در این مرحله داوری بخش بانوان از ۲۲ تا ۲۵ اردیبهشت‌ماه و بخش آقایان از ۲۷ تا ۳۰ این ماه در خزرآباد ساری برگزار می‌شود.

امیدی گفت: امسال در مجموع حدود یک هزار و ۹۰۰ نفر در مرحله دانشگاهی بیست‌وهفتمین دوره جشنواره قرآن و عترت (ع) در استان شرکت کردند.

به گفته وی، آیین اختتامیه و تجلیل از برترین‌های این جشنواره، با حضور وزیر بهداشت در تهران برگزار شد.

برچسب ها: قرآن و عترت ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار