یورک: تنهاخ جایی ندارد پنهان شود

دوایت یورک این باور که منچستریونایتد زیر نظر اریک تنهاخ پیشرفت کرده را زیر سوال برد و گفت تنهاخ بیشتر از سولسشر باخته است.

شیاطین سرخ بغد از فصل بدی که سال گذشته داشتند، امسال جایگاه بهتری را در جدول لیگ برتر به دست آورده‌اند، ولی با این حال، به دنبال دو شکست پیاپی مقابل برایتون و وستهم، موقعیت خود در جمع چهار تیم بالای جدول را تضمین‌شده نمی‌بینند.

تیم اریک تنهاخ امسال قهرمان جام اتحادیه شده و در فینال جام حذفی هم حاضر است، اما نتوانسته در کورس قهرمانی لیگ برتر باشد و در این رقابت‌ها ۹ بار باخته است.
یورک گفت، یونایتد در دوره مربیگری تنهاخ بیش از دو فصلی که اوله گونار سولسشر مربی تیم بوده، باخته است. یونایتد در فصل ۲۰۱۹-۲۰ هشت بار و در فصل ۲۰۲۰-۲۱ شش بار در لیگ شکست خورد.

یورک که در کنار سولسشر توانست در سال ۱۹۹۹ قهرمان سه‌گانه شود، گفت: «اینکه تنهاخ ۹ بازی را در لیگ برتر می‌بازد، یک سری مسائل را پیش می‌کشد. اگر مربی منچستریونایتد باشی، همیشه برای جزییات یا اشتباهات کوچک زیر ذره‌بین هستی. جایی برای پنهان شدن نیست.»

ستاره سابق شیاطین سرخ تاکید کرد: «اوله گونار سولسشر در دو فصلی که به طور کامل تیم را هدایت کرد، رکوردی بهتر از تنهاخ داشت؛ آن وقت دیگران درباره پیشرفت تیم و سبک بهتر بازی تیم حرف می‌زنند. منچستریونایتد به فینال جام حذفی رسیده، جام اتحادیه را برده و در لیگ اروپا بالا رفته، پس این‌ها پیشرفت هستند؛ اما اینکه تنهاخ از سولسشر بازی‌های بیشتری را باخته، باید در نظر گرفته شود.»

یورک اضافه کرد: «نتایج این فصل به قدر کافی خوب نبوده‌اند. منچستریونایتد نگران پشت سرش است و با استیصال تلاش می‌کند به رتبه چهارم بچسبد. مطمئن نیستم این جایی باشد که باشگاه می‌خواهد باشد. وقتی تیم خوب بازی می‌کند، از تنهاخ ستایش می‌شود؛ وقتی هم که اوضاع بد پیش می‌رود، او باید نقد‌ها را بپذیرد.»

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
آخه
آخرین اخبار