واکنش کلینزمن به قرعه‌کشی جام ملت‌ها

تیم ملی کره در جام ملت‌های آسیا از ژانویه ۲۰۲۴ در قطر با تیم‌های اردن، بحرین و مالزی همگروه خواهد بود.

یورگن کلینزمن در مراسم قرعه‌کشی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ که در دوحه قطر برگزار شد، شرکت کرد و واکنش نسبتا رضایت‌بخشی به گروه‌بندی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نشان داد.

در نتیجه این قرعه‌کشی، کره که در رده بیست و هفتم رده‌بندی فیفا قرار دارد، در گروه E با اردن (۸۴)، بحرین (۸۵) و مالزی (۱۳۸) قرار گرفت.

سرمربی کلینزمن پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی در مصاحبه با فدراسیون فوتبال کره گفت: «همه تیم‌های آسیایی رکورد‌های خوبی دارند، بنابراین گروه آسانی وجود ندارد.»

وی در ادامه با بیان اینکه هدف ما عبور از مرحله گروهی و صعود به پایان مسابقات است، گفت: "برای ما قرعه خوبی است. قبل از شروع مسابقات، خوب است که یک یا دو بازی تدارکاتی در قطر یا خاورمیانه داشته باشیم. "

وقتی از وی خواسته شد نامزدی را برای قهرمانی انتخاب کند، گفت: "در جام جهانی سال گذشته، عربستان سعودی آرژانتین را شکست داد و ژاپن آلمان و اسپانیا را شکست داد. همچنین تیم‌های قدرتمند زیادی مانند ایران و استرالیا هستند که عملکرد خوبی در جام جهانی داشتند. در این جام، اما هدف ما قهرمانی است. "

وقتی از او پرسیده شد آیا تیمی وجود دارد که بخواهید به طور خاص با آن ملاقات کنید، گفت: "بهتر است زود با تیم‌های قوی ملاقات نکنید، اما من برای دیدار با همه تیم‌ها و پیروزی در همه مسابقات آماده خواهم شد. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
آوردن نام یورگن کلینزمن در رسانه های ایران خیانت است به تمام ملت ایران نباید از این نامی برده شود چون دشمن ملت ایران است
آخرین اخبار