مدیران باید راه پیشرفت را باز کنند

مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: مدیران منتظر اقدامات کشوری نباشند و راه را برای پیشرفت باز کنند.

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار جمعی از مدیران آموزشگاه‌های میبد با اشاره به اهمیت جایگاه مدیران مدارس در نظام تعلیم و تربیت گفت: افتخارات بسیاری در طول سه دهه گذشته در قلمرو تعلیم و تربیت شهرستان رقم خورده است همه این‌ها مرهون زحمات شما مربیان، معلمان، مدیران و همه خدمتگزاران عرصه تعلیم و تربیت بوده است.

او  افزود: نکته بسیار کلیدی که در حوزه تعلیم و تربیت وجود دارد، عشق و علاقه‌ای است که نسبت به کار وجود دارد. خداوند را شاکریم که ما این عشق را در میان فعالان آموزش و پرورش میبدکاملا مشاهده می‌کنیم.

امام جمعه میبد بر لزوم دانش افزایی و رشد علمی فرهنگیان تاکید کرد و اظهار داشت: مدیر یک مدرسه، ساعتی از زندگی شبانه روزی خود را باید مصروف مطالعه و پیشرفت علمی کند، چرا که اگر یک روز بدون مطالعه باشد، از کاروان علم و دانش، عقب خواهد ماند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: ما نباید در شهرمان متوقف باشیم و منتظر اقدامات کشوری باشیم، باید راه را برای پیشرفت باز کنیم و شما مدیران به هر قیمتی باید آموزش و پرورش میبد را سرآمد استان و کشور نگهدارید و این مهم، نیازمند عزم همگانی است.

او تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید خادم آموزش و پرورش باشند و همه برنامه‌های اجرایی باید پیوست آموزش و پرورش داشته باشد.

اعرافی خاطرنشان ساخت: در رابطه با مسجد و نماز، اقدامات خوبی از سوی آموزش و پرورش انجام شده و ضروری است در بحث خانواده و اولیا نیز نهضتی راه بیفتد که لازمه آن عزم و جدیت آموزش و پرورش در این باره می‌باشد.

او گفت: شکاف میان نسل‌ها باید کاهش یابد تا بتوانیم به درستی بر روی دانش آموزان اثرگذار باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار