تشریح عملکرد پزشکی قانونی استان در فروردین ماه امسال

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه از سیر کاهشی نزاع در استان خبر داد.

سلیم خانی مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه در تشریح عملکرد پزشکی قانونی استان در فروردین ماه امسال، از مراجعه ۱۰۴۲ نفر با ادعای نزاع طی این مدت خبر داد و گفت : از این تعداد ۷۰۸ نفر مرد و ۳۳۴ نفر زن هستند.

وی افزود: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با مراجعه ۱۳۳۹ نفر، ۲۲ درصد کاهش داشته است.

خانی از مراجعه ۹۸۰ نفر با ادعای تصادف در فروردین ماه امسال خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۲۳ نفر مرد و ۳۵۷ نفر زن هستند.

به گفته خانی مراجعات با ادعای تصادف طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش هشت درصدی همراه بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه تعداد فوتی‌های تصادفات استان را در فروردین ماه امسال ۴۲ نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته با فوت ۴۴ نفر تفاوت محسوسی نداشته است.

خانی با بیان اینکه در فروردین ماه سال گذشته سه نفر بر اثر حوادث کار در استان جان باختند، گفت: خوشبختانه این تعداد در فروردین ماه امسال به صفر رسیده است.

وی تعداد مصدومین حادثه کار استان را ۴۹ نفر اعلام و تصریح کرد: از این تعداد ۴۷ مرد و دو نفر زن هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه فوتی‌های گاز منوکسیدکربن در استان را در فروردین ماه امسال هفت نفراعلام و تصریح کرد: از این تعداد سه نفر مرد و چهار نفر زن هستند و این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه نفر افزایش داشته است.

به گفته خانی در فروردین ماه امسال سه نفر بر اثر سوختگی، یک نفر بر اثر غرق شدگی و یک نفر براثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند.

 وی تعداد فوتی‌های ناشی از مصرف قرص برنج در استان را هم طی این مدت چهار نفر اعلام و تصریح کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته تفاوتی نداشته است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار