به دستور رهبر معظم انقلاب؛

عملیات اجرایی راه آهن بیرجند - قاین - یونسی تأمین اعتبار شد

عملیات اجرایی راه آهن بیرجند - قاین - یونسی با دستور رهبر معظم انقلاب تامین اعتبار شد .

قناعت استاندار خراسان جنوبی در حاشیه ساخت کارخانه الیاف شیشه در شهرک صنعتی خضری دشت بیاض گفت: عملیات اجرایی راه اهن بیرجند- قاین- یونسی در آینده نزدیک با حضور مهمانان کشوری آغاز می‌شود. 

او  افزود: با پیگیری‌های متعدد و تایید سران قوا و با دستور رهبر معظم انقلاب اعتباراین طرح تامین شده است وهر ۶قطعه فعال می‌شود. 

قناعت ادامه داد: برای این طرح ۱۸ هزار میلیارد تومان برآورد هزینه شده که تامین منابع شده است.

معاون سرپرست وزارت صمت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه مشکلی در تامین آب برای صنعت وجود ندارد گفت: بیش از ۵میلیارد تومان برای زیر ساخت‌های برق شهرک‌های صنعتی این منطقه از مجلس اعتبار گرفته ایم.

رسولیان با اشاره به اینکه در این دولت تاکنون ۵ هزار و ۸۰۰ طرح صنعتی اجرا شده است بیان کرد: هم اکنون مشکل کشور اشتغال و معیشت است که راه حل آن تولید است و بخش خصوصی باید دراین زمینه وارد شود.

اسحاقی، نماینده مردم شهرستان‌های قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی هم با بیان اینکه تا پایان خرداد شاهد بزرگترین رویداد توسعه خراسان جنوبی خواهم بود گفت: راه اندازی صنایع مرتبط با فولاد در این منطقه ضروریست که می‌طلبد مسولان به آن توجه ویژه کنند چرا علاوه بر توسعه اقتصادی، اشتغال زیادی را هم فراهم می‌کند.

گفتنی است کارخانه الیاف شیشه در شهرک صنعتی خضری دشت بیاض در زمینی به مساحت هشت هکتار در طول یک سال ساخته می‌شود.

این واحد تولیدی با ظرفیت تولید سالانه ۱۳۰ هزار تن و سرمایه گذاری خارجی ۳۰ میلیون دلاری برای ۸۵۰ نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.