برگزاری جشنواره ملی پوشش اصیل ایرانی اسلامی در یزد

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی یزد از برگزاری جشنواره ملی پوشش اصیل ایرانی اسلامی با عنوان «گوهرشاد» در استان یزد خبر داد.

فرح طالعی کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی یزد گفت: برگزاری جشنواره ملی پوشش اصیل ایرانی اسلامی با عنوان «گوهرشاد» وبا محوریت راهکار‌های برون رفت از وضعیت انفعالی در حوزه حجاب و عفاف عنوان کرد. 

او گفت: تثبیت مفهوم «زیبایی اصیل» به عنوان رویکرد فرهنگی و رسانه‌ای در ارتباط با حجاب ایرانی اسلامی، بیان رابطه وثیق امنیت، سلامت و نشاط اجتماعی با مسئله حیا و عفاف و راهکار‌های عملی برای نهادینه کردن حجاب و حیا در جامعه را از دیگر محور‌های محتوایی جشنواره گوهرشاد نام برد. 

کارشناس امور فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را در تمام قالب‌های هنری و محور‌های محتوایی مختلف ارسال کنند، نماهنگ و کلیپ، موشن گرافیک، انیمیشن، پادکست، مقاله و یادداشت، فیلم کوتاه، طرح گرافیکی، وبلاگ نویسی، نمایشنامه نویسی و فیلمنامه، شعر و ... را از جمله این قالب‌ها برشمرد. 

طالعی با بیان اینکه افراد در هر رده سنی می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند، ادامه داد: این جشنواره تا پایان خردادماه ادامه دارد و علاقمندان می‌توانند آثار خود را در پیام رسان ایتا به نام کاربری admin_nehzateyazd@ ارسال کنند. 

او در پایان گفت: آثار برگزیده استانی به مرحله کشوری جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی راه پیدا می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.