علت انباشت زباله در بومهن، انتقال زودهنگام آن‌ها به خیابان است!

شهردار بومهن گفت: اکثر زباله‌ها در ساعت غیر مقرر در سطل زباله قرار می‌گیرد و این باعث انباشت آن‌ها در سطل می‌شود.

مجتبی رضازاده، شهردار بومهن در برنامه تهران۲۰ گفت: نیرو‌های خدمات شهری از ساعت ۲۳ تا ۵ صبح اقدام به جمع‌آوری زباله می‌کنند و در برخی محلات قدیمی که دسترسی محلی‌اش راحت نیست، صبح با نیسان زباله‌ها جمع می‌شود. 

رضازاده افزود: بار‌ها به مردم گفته‌ایم که زباله اگر ده شب جمع می‌شود آن را به خیابان منتقل کنند. کلا ۷۰ نیروی خدمات شهری برای شهرستان بومهن کار می‌کنند. باتوجه به حجم زیاد جمعیت در شهر بومهن از مردم تقاضا کردیم که همراه شهرداری باشند. اکثر زباله‌ها در ساعت غیر مقرر در سطل زباله قرار می‌گیرد و این باعث انباشت آن‌ها در سطل می‌شود. 

شهردار بومهن درباره وضعیت آسفالت این منطقه افزود: سال گذشته ۴۹۰ میلیارد ریال در شهر بومهن آسفالت کار شده است. ولی باتوجه به برودت دمای پارسال و بارش برف سنگین خیلی از این‌ها خراب شد. بیش از ۴ هزار نقطه اصلاح هندسی آسفالا معابر کردیم. در سال حدید خیلی از معابر را روکش می‌کنیم.

وی بیان کرد: یک سری معابر خاکی هم از گذشته داشتیم و قول می‌دهیم با قیر یارانه‌ای حجم آسفالت را چند برابر کنیم. اقدامات عمرانی، لکه گیری معابر و آسفالت از یکی دو ماه آینده با برگزاری مناقصات شروع خواهد شد. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
زمان مقرر باید ده تا 11 شب باشه نه سر شب
آخرین اخبار