در تذکر پیش از دستور مطرح شد؛

رهاشدگی در سرا‌های محلات وجود دارد

عضو شوراى شهر تهران گفت: مشکلات زیادی از جمله رهاشدگی در سرا‌های محلات وجود دارد، چون سرا‌ها قواعد لازم را ندارند.

علیرضا نادعلی در یکصد و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر تهران ضمن اظهار کرد: مشکلات زیادی از جمله رهاشدگی در سرا‌های محلات وجود دارد، چون سرا‌ها قواعد لازم را ندارند و نظام نامه کاملا عملیاتی نشده، شهرداری نمی‌تواند کاری برای آن‌ها انجام دهد.

وی بیان کرد: شورایاری‌ها به مدیریت این سرا‌ها کمک می‌کردند، ما فکر کردیم با نظام نامه محلات می‌توان از توان این افراد استفاده کرد، اما با تاخیر ۶ ماهه‌ای که شاهد آن بودیم، این موضوع رها شد.

نادعلی با تأکید بر اینکه جلسات به سختی تشکیل شد و در زمان تشکیل نیز چهار عضو ستاد تأکید داشتند که قبول ندارند رئیس از کمیسیون فرهنگی و اجتماعی انتخاب شود، خاطرنشان کرد: نایب رئیس شورا پیشنهاد دادند که برای رفع مشکل ستاد، رئیس شورای اسلامی شهر تهران به عنوان رئیس این ستاد انتخاب شود و با توجه به اینکه سرا‌های محلات با مشکل مواجه هستند، تقاضای ما این است که آقای چمران به کمک ما بیایند.

وی با تأکید بر اینکه کارشناسان شورا افراد سیاسی نیستند بلکه تخصصی هستند، گفت: در دوره قبلی چندان درگیری به مسائل حاشیه‌ای وجود داشت که مسئله‌های فرهنگی با چالش روبه رو بود؛ ما باید در این زمینه پاسخگو باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار