۵۸۱ پروژه عمرانی برق‌رسانی در شاهرود اجرا شد

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود از اجرای ۵۸۱ پروژه عمرانی برق‌رسانی در این شهرستان خبر داد و گفت: مجموع اعتبارات هزینه‌شده برای اجرای این طرح‌ها ۴۰۷ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال است.

فرخ‌زاده، مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود با اشاره به اجرای ۵۸۱ پروژه عمرانی برق‌رسانی در حوزه صنعت توزیع برق این شهرستان، مجموع اعتبارات هزینه‌شده برای اجرای این طرح‌ها را ۴۰۷ میلیارد و ۱۴۵ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این پروژه‌ها در سال ۱۴۰۱ به انجام رسیده است.

وی بیان کرد: از عمده‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های انجام‌شده در سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی ۸۸ هزار و ۳۸۹ متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف در شهرستان شاهرود بوده است.

مدیر توزیع برق شهرستان شاهرود ادامه داد: در راستای هوشمندسازی شبکه، تعداد ۱۰۷ دستگاه کنتور‌های هوشمند طرح فهام توسط مدیریت توزیع برق شاهرود نصب شده که با این تعداد، مجموع کنتور‌های نصب شده به یک‌هزار و ۴۳۱ دستگاه رسیده است.

فرخ‌زاده با اشاره به فعالیت‌های این مدیریت در سال ۱۴۰۱، به احداث و افزایش ظرفیت ۵۲ دستگاه پست هوایی در نقاط مختلف شهرستان شاهرود اشاره کرد و افزود: مجموع ظرفیت پست‌های توزیع برق این شهرستان به مقدار ۱۸۹ هزار و ۲۷ مگاولت آمپر رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار