تقدیر از قهرمانان گیلانی رقابت‌های فوتسال ناشنوایان

مراسم تقدیر از قهرمانان گیلانی مسابقات فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه برگزار شد.

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران و خانواده‌های آنان از قهرمانان گیلانی رقابت‌های فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان گیلان تقدیر شد.

جهانبخش آرمان، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، در مراسم گفت: درخشش ورزشکاران گیلانی در معیت تیم ملی فوتسال ناشنوایان در چهارمین دوره مسابقات فوتسال مردان و زنان ناشنوای آسیا - اقیانوسیه در تهران مایه مباهات و فخر جامعه ورزش است.

سید مهدی خدمت بین دانا، مدیرکل بهزیستی گیلان و رئیس هیئت جانبازان و معلولان استان نیز در این مراسم گفت: قهرمانی و کسب عنوان برتر در هر رشته‌ای مستلزم تلاش و پشتکار است و اینکه این عناوین برتر توسط توانخواهان کسب می‌شود نشان از همت والا و اراده آهنین آنان دارد.

در این مراسم از قهرمانان مسابقات مجید کامدوست، علیرضا نصیری و سید ایلیا فیاض به عنوان بازیکن و نعیم باقری به عنوان مربی و همچنین آرام کاووئی به عنوان تنها بانوی گیلانی عضو تیم ملی فوتسال ناشنوایان بانوان ایران که به مقام نائب قهرمانی رسید با لوح سپاس و هدایایی تجلیل و تقدیر شد.

مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه ۲۰۲۳ با حضور ۱۰ تیم مردان و ۳ تیم بانوان به میزبانی ایران از ۱۱ تا ۱۹ اردیبهشت ماه در تهران دنبال شد که ضمن قهرمانی تیم فوتسال ناشنوایان مردان ایران، تیم فوتسال بانوان نیز در این دوره از مسابقات به جایگاه نائب قهرمانی دست یافت و تیم‌های ژاپن اول و چین سوم شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.