کاهش دما در نیمه شمالی کشور طی دو روز آینده

امروز در اغلب مناطق کشور به ویژه در مرکز جنوب و استان‌های واقع بر دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید رخ خواهد داد و در دو روز آینده در نیمه شمالی کشور روند کاهشی دما پیش بینی می شود.

امروز در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی، ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های زنجان، قزوین البرز، تهران و سمنان بارش باران گاهی رگبار و رعد و برق وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی میشود.

بیشینه بارش در سواحل دریای خزر و خراسان شمالی خواهد بود. این سامانه روز سه شنبه در مازندران، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی به فعالیت خود ادامه میدهد و در بخش‌هایی از شمال غرب شمال شرق مرکز و ارتفاعات البرز بارش پراکنده رخ خواهد داد.

چهارشنبه در بخش‌هایی از شرق و سواحل غربی دریای خزر و پنجشنبه در شمال غرب بارش خفیف و پراکنده انتظار می‌رود. جمعه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های غربی کشور و بخش‌هایی از شمال غرب آغاز خواهد شد.

امروز در اغلب مناطق کشور به ویژه در مرکز جنوب و استان‌های واقع بر دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد سبب خیزش گردوخاک خواهد شد. این شرایط سه شنبه نیز در مرکز جنوب و نیمه شرقی کشور انتظار می‌رود. همچنین طی امروز در نوار غربی کشور وزش باد شدید همراه با نفوذ گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می‌شود.

طی دو روز آینده در نیمه شمالی کشور روند کاهشی دما پیش بینی میشود تا چهارشنبه شرق خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود. همچنین تا سه شنبه دریای خزر مواج پیش بینی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار