رشد ۱۲.۴ درصدی مصرف بنزین در چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال و بختیاری، از رشد ۱۲.۴ درصدی مصرف بنزین در استان خبر داد.

ساسان تیموری گفت: رشد مصرف بنزین از ابتدای فروردین ماه تا یکم اردیبهشت امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۲.۴ درصد گزارش شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی به طور متوسط روزانه بالغ بر یک میلیون لیتر بنزین به خودرو‌ها در جایگاه‌های استان عرضه شده است.

تیموری گفت: ازدیاد مسافرت‌های هموطنان به استان و استقبال از گردشگاه‌های چهارمحال وبختیاری، علل عمده افزایش مصرف بنزین در فروردین ماه است.

وی افزود: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده برای تأمین سوخت پایدار جایگاه‌ها از مبادی مختلف از نقاط کشور، تلاش شده است، عرضه سوخت به شهروندان به صورت شبانه روزی انجام گیرد.

وی افزود: مردم چهارمحال و بختیاری می‌توانند با شماره گیری ۰۹۶۲۷ انتقاد‌ها و پیشنهادهایشان را با کارشناسان مرکز پاسخگویی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در میان بگذارند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چهارمحال وبختیاری با اشاره به ضرورت استفاده از کارت سوخت شخصی، گفت: از هموطنان انتظار می‌رود برای کمک به بهبود نظام توزیع سوخت کشور، از کارت سوخت شخصی برای سوختگیری استفاده کنند.

وی افزود: کارت‌های اضطراری موجود در جایگاه‌ها برای کمک به مالکان خودرویی است که تا کنون موفق به دریافت کارت سوخت شخصی نشده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.