پیولی: روی فینالیست شدن میلان حساب نمی‌کنند/ لیائو به بازی فردا می‌رسد

سرمربی تیم فوتبال میلان گفت: هیچ کس فکر نمی‌کرد که میلان به اینجا برسد و حالا بیش از همیشه، همه فکر می‌کنند که میلان قادر نیست به فینال برسد.

 استفانو پیولی سرمربی تیم فوتبال میلان در نشست خبری پیش از دیدار برابر اینترمیلان در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اظهار داشت: آماده شدن برای مسابقه آسان نیست، اما یک هدف مهم در سر داریم و آن هم پیروزی در مسابقه و صعود خواهد بود. هیچ کس فکر نمی‌کرد که میلان بتواند به اینجا برسد. حالا بیش از همیشه، همه فکر می‌کنند که میلان قادر نیست به فینال برسد. ولی من می‌دانم که می‌توانیم عالی بازی کنیم.

وی افزود: بازیکنان در تمرینات تمرکز و انگیزه بالایی دارند و خود را به بهترین شکل برای پیروزی در بازی فردا آماده می‌کنند. برای بازی فردا به بهترین شکل ممکن آماده خواهیم شد. اطمینان دارم که می‌توانیم نمایشی عالی داشته باشیم، من به قدرت و اراده بازیکنانم ایمان دارم.

سرمربی میلان ادامه داد: باید مراقب ضربات آزاد باشیم. این یکی از بزرگترین نقاط قوت حریف است. ما هم باید از فرصت‌هایی که نصیب‌مان می‌شود بهتر از بازی رفت بهره بگیریم. اینتر خیلی خوب دفاع می‌کند.

پیولی در رابطه با مصدومیت رافائل لیائو گفت: لیائو مثل کرونیچ و مسیاس وضعیت خوبی دارد و اگر همه چیز مطابق برنامه پیش رود، آن‌ها تا پایان جلسات تمرینی امروز به آمادگی کامل رسیده و آماده حضور در بازی فردا خواهند بود.

دیدار رفت با برتری ۲ بر صفر اینتر به پایان رسید و دیدار برگشت فردا شب از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به میزبانی اینتر برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.