امدادرسانی به ٢٦٩٩ نفر متاثر از سوانح جوی در ۴۸ ساعت گذشته

معاون عملیات سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از امداد رسانی به ۲ هزار و ۶۹۹ نفر متاثر از سوانح جوی کشور در ۴۸ ساعت گذشته در ۷ استان خبر داد.

مرتضی مرادی‌پور ضمن اعلام کرد: در عملیات امداد و نجات سوانح جوی ٤٨ ساعت گذشته ١٤ استان متاثر شده‌اند که از این تعداد ٧ استان (آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان شمالی، سمنان، گلستان، گیلان و مازندران) نیازمند به خدمات امداد و نجات هستند.

وی گفت: در ٢٤ شهرستان نیازمند به خدمات امداد و نجات نیز به ٧٢ منطقه شامل (۱۰ شهر، ١٨ روستا، ٤٢ منطقه عشایری و ٢ محور) امدادرسانی شده است.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با بیان اینکه در مجموع به ٢٦٩٩ نفر امدادرسانی شده است، خاطرنشان کرد: به ٦٧٠ نفر اسکان اضطراری داده شده و ١٠ نفر به مناطق امن منتقل شده‌اند. علاوه بر این ٤ نفر به مراکز درمانی منتقل و آب وارد شده به ٩٣ منزل مسکونی هم تخلیه شده است.

مرادی‌پور گفت: در این عملیات ٩٤ تیم شامل (٣٢٥ امدادگر) مشغول خدمات‌رسانی بودند و ١٣٩ دستگاه چادر، ٢٦٦ تخته پتو، ٢٠٩٢ کیلوگرم نایلون، ٢١٧ شعله والور، ١٧٧ بسته غذایی، ١٧٢٩ قوطی کنسروجات و ١٢٤٦٠ قرص نان بین متاثرین از سوانح جوی توزیع شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار