در فتنه اخیر یگان ویژه با روحیه خودباوری و بصیرت، امید را به جامعه تزریق کرد

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا گفت: در فتنه طراحی شده توسط دشمنان ایران اسلامی، یگان ویژه با تمام توان و ظرفیت خود و با روحیه خودباوری و بصیرت، امید را به جامعه تزریق کرد.

سردار حسن کرمی، در جمع کارکنان یگان ویژه استان خراسان رضوی گفت: درود می‌فرستیم به روح پاک و مطهر شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت و سلام و درود به روح پر فتوح معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و آرزوی طول عمر با برکت برای مقام معظم رهبری را دارم.

وی افزود: خدا را شاکرم بار دیگر با حضور در شهر مشهد مقدس افتخار زیارت حرم مطهر آقا امام رضا (ع) و حضور در جمع همسنگران سخت کوش را پیدا نمودم.

فرمانده یگان‌های ویژ ه فراجا با اشاره به عملکرد مطلوب کارکنان یگان‌های ویژه در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: نیرو‌های یگان ویژه در ماه مبارک رمضان به خوبی از فیوضات این ماه پر برکت استفاده کردند و با زبان روزه علاوه بر انجام مأموریت‌های روزانه و گشت‌های مبارزه با سرقت از یاد خدا و تلاوت و تفسیر قرآن غافل نبودند.

سردار کرمی تصریح کرد: عملکرد فراجا در مقابله با فتنه‌های دشمن بسیار خوب و افتخار آفرین بود و کارکنان یگان‌های ویژه در راستای ایجاد امنیت و آسایش مردم با از خودگذشتگی به طور شبانه روزی به خدمت رسانی پرداختند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: در فتنه طراحی شده توسط دشمنان ایران اسلامی، یگان ویژه با تمام توان و ظرفیت خود و با روحیه خودباوری و بصیرت، امید را به جامعه تزریق کرد؛ پیامد‌های موفقیت در خدمت رسانی به آسایش مردم تا جایی است که جبهه دشمنان را به هم ریخته به طوری که اپوزیسیون حقیر دشمنان علیه یکدیگر ایستاده و هر کدام دیگری را مقصر شکست خود می‌دانند.

فرمانده یگان‌های ویژه فراجا در پایان از اقدامات کارکنان یگان ویژه استان خراسان رضوی قدردانی و خاطرنشان کرد: عملکرد یگان ویژه استان خراسان رضوی در مأموریت‌ها بسیار کارساز و اثر بخش بوده و این مهم نشان از توان بالا و روحیه جهادی کارکنان این یگان دارد.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های سرهنگ علی پورنخعی، سردار محمد غزلی به عنوان فرمانده جدید یگان ویژه استان خراسان رضوی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار