معاون استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

اعلام اسامی مدیران کم کار در حوزه تولید

اشرفی از اعلام اسامی مدیران کم کار در حوزه تولید خراسان جنوبی خبر داد.

اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان بشرویه با اشاره به اینکه اسامی مدیران کم کار در حوزه تولید اعلام می شود گفت: هدف اصلی از حضور در شهرستان‌ها به اتفاق اعضای کارگروه تسهیل این است که متناسب با شعار سال واحد‌های تولیدی که مشکلاتی در فرآیند تولید دارند، مباحث خود را مطرح کنند و مشکلات آن‌ها با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی رسیدگی شود و در همان جلسه برای آن تصمیم گیری صورت گیرد.

او افزود: مدیران باید به این نکته واقف باشند که تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان لازم الاجراست و جنبه قانونی و حقوقی دارد و چنانچه هر دستگاهی به هر دلیلی بعد از تصویب مصوبات، آن را انجام ندهد دچار ترک فعل شده و تبعات قضایی و حقوقی برای آن خواهد بود.

اشرفی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی اظهار کرد: فرآیند کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید این است که بایستی مدیران خودشان در عرصه حضور داشته باشند و چنانچه مدیرانی دچار اهمال کاری در بحث تولید باشند اسامی آن‌ها را اعلام خواهیم کرد.

معاون استاندار عنوان کرد: حتماً تاکید می‌کنم که در سالی که مزین است به نام مهار تورم و رشد تولید، مدیران این موضوع را جدی بگیرند تا بتوانیم بخشی از مسائل و مشکلات در بخش تولید را با کمک همدیگر و با استفاده از ظرفیت‌های قانونی حل و فصل کنیم.

برچسب ها: مهار تورم ، رشد تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار