۷۰ واحد کارگاهی در شهرک‌های صنعتی استان سمنان در حال احداث است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: بالغ بر ۷۰ واحد کارگاهی بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی نقاط مختلف استان در دست ساخت است.

محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان افزود: ۲۴ واحد کارگاهی دانش‌بنیان با مساحت کل سه هزار و ۳۶۰ مترمربع در شهرک صنعتی سمنان در حال احداث است.

وی با اشاره به تکمیل ۱۰ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی گرمسار، بیان کرد: پنج واحد کارگاهی دیگر با مساحت بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ مترمربع در این شهرک صنعتی در حال احداث است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تصریح کرد: طرح هفت واحد سوله کارگاهی شهرک صنعتی دامغان و ۱۰ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی سرخه از دیگر طرحهای این شرکت در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال جوانان استان است.

وی با اشاره به برنامه ساخت ۱۰ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی شاهرود، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در نظر دارد ۱۰ واحد کارگاهی در شهرک صنعتی ایوانکی احداث کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: اولویت واگذاری این کارگاه‌ها که عملیات اجرایی برخی از آن‌ها نیز آغاز شده، واگذاری به شرکت‌های دانش‌بنیان است.

باقری با اشاره به مشوق‌ها برای شرکت‌های فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی، بیان کرد: امید است این شرکت‌ها بتوانند با استفاده از زیرساخت‌های موجود در شهرک‌های صنعتی استان به تولید تجاری برسند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار